zkAro Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Tjo! Nu är det så att jag ska ha 2 (kanske 3 xD) till AddOns.. Och jag har som vanligt lite frågor angående dom. Den första gäller X-Perl Unitframes: 1. Gör X-Perl så att man inte ser ur mycket hp man har längre, som typ istället för 4000 hp så står det bara 100% på vilken target man än klickar på, eller ser man forfarande hur mycket hp man har? 2. Angående AtlasLoot: Är detta AddOnet virusfritt (vet bara att X-Perl är virusfritt för att de addonet är känt) ? 3. Är AddOnet OneBag(3) ett bra och virusfritt AddOn? EDIT: Varför jag frågar varför vissa AddOns är virusfria är för att vårt virusskydd SUGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Tjo! Nu är det så att jag ska ha 2 (kanske 3 xD) till AddOns.. Och jag har som vanligt lite frågor angående dom. Den första gäller X-Perl Unitframes: 1. Gör X-Perl så att man inte ser ur mycket hp man har längre, som typ istället för 4000 hp så står det bara 100% på vilken target man än klickar på, eller ser man forfarande hur mycket hp man har? 2. Angående AtlasLoot: Är detta AddOnet virusfritt (vet bara att X-Perl är virusfritt för att de addonet är känt) ? 3. Är AddOnet OneBag(3) ett bra och virusfritt AddOn? EDIT: Varför jag frågar varför vissa AddOns är virusfria är för att vårt virusskydd SUGER! 1. Man kan ändra så att man kan se om man har 1246 hp eller i procent. 2. Ja, virusfritt. 3. Virusfritt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Tjo! Nu är det så att jag ska ha 2 (kanske 3 xD) till AddOns.. Och jag har som vanligt lite frågor angående dom. Den första gäller X-Perl Unitframes: 1. Gör X-Perl så att man inte ser ur mycket hp man har längre, som typ istället för 4000 hp så står det bara 100% på vilken target man än klickar på, eller ser man forfarande hur mycket hp man har? 2. Angående AtlasLoot: Är detta AddOnet virusfritt (vet bara att X-Perl är virusfritt för att de addonet är känt) ? 3. Är AddOnet OneBag(3) ett bra och virusfritt AddOn? EDIT: Varför jag frågar varför vissa AddOns är virusfria är för att vårt virusskydd SUGER! 1. Man kan ändra så att man kan se om man har 1246 hp eller i procent. 2. Ja, virusfritt. 3. Virusfritt. 1. VAR KAN MAN ÄNDRA DET? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Det ser uppe vid mini-mappen, där finns det en liten vit plutt, tryck på den så kommer du till inställningarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Det ser uppe vid mini-mappen, där finns det en liten vit plutt, tryck på den så kommer du till inställningarna.Kommer den vita plutten upp när man har laddat ner själva AddOnet X-Perl? Är AtlasLooten's namn "AtlasLoot Enhanced" för jag hittar ingen annan, men ändå, många downloads... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Ja. Men seriöst. Allt från, eller alla kända (Xperl, Atlasloot och Onebag är kända) Xperl, ja. Men man ser både % och health, :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Men är det bättre med eller utan X-Perl, vad tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Med, älskar 3D effekten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Jag skulle helt seriöst hellre gifta mig med ett virus än att använda blizzards default unitframe, ser så jävligt sämst ut ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Jag skulle helt seriöst hellre gifta mig med ett virus än att använda blizzards default unitframe, ser så jävligt sämst ut ;pMen jag har laddat ner X-Perl nu, tycker det ser så plottrigt och fult ut. Men 3D-effekten ser najs ut men annars så tycker jag den e kass.. Vill ha mina buffs och sånt som i original grejen, liksom i högre hörnet, inte under min bild :P Och sen är vissa saker förstorade och fula, men vissa saker ändrade jag, medans andra gick inte att ändra, typ? Och sedan är det när man klickar på en target för då är bilden så långt ner, inte i min egen bilds höjd... Vill gärna veta hur man ändrar lite med det i X-Perl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Jag skulle helt seriöst hellre gifta mig med ett virus än att använda blizzards default unitframe, ser så jävligt sämst ut ;pMen jag har laddat ner X-Perl nu, tycker det ser så plottrigt och fult ut. Men 3D-effekten ser najs ut men annars så tycker jag den e kass.. Vill ha mina buffs och sånt som i original grejen, liksom i högre hörnet, inte under min bild :P Och sen är vissa saker förstorade och fula, men vissa saker ändrade jag, medans andra gick inte att ändra, typ? Och sedan är det när man klickar på en target för då är bilden så långt ner, inte i min egen bilds höjd... Vill gärna veta hur man ändrar lite med det i X-Perl... Asså du vänjer dig, finns knappt inga som har wow ui längre. Förutom nya spelare ;-p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Man kan ändra det så att buffsen kommer som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg