Hoppa till innehåll

Mobbare


NuTc4sE

Rekommendera inlägg

Gäst EmoNerdChild

skrik högt som f*n, inte pipigt dårå utan lite sånt som "jag hatar er" och "f*n ta er"

sen dampar du sönder och börjar "banka" på den som knuffat dig tills du tror att han får blåmärken.

sen går du därifrån.

Funka för mig när jag var mindre, det var någån jävel som sparka mot mina kulor och ja tappade kontrollen över mig själv. ingen har vågat göra något mot mig sen dess. en rolig grej var att när det hände var jag typ 1 och 70 medans den som sparka mot mina kulor var 1 och 40 nått XD

 

förkortat: slå till den jäveln så hårt och snabbt du kan att han inte hinner göra nått. han kommer bli så shockad att han inte försöker hindra dig att gå.

om inte detta funkar och det bara blir värre för dig tar jag inget ansvar för vad som hände :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nitar du en p12a slår han inte tillbaka, han springer till mamma och lipaR^

ska vi testa ;)

 

 

Jag är P12:a

 

OM du har några kompisar så kan du väl samla alla och gå emot dom fega idioterna.

Hur många är dom? :huh:

1. Gå till en lärare/rektor

2. Ta kontakt med hans/hons(?) föräldrar

3. Bär hantlar och ät j*vla massa gröt.. (Jag kör med hantlar) så kan du spöa skiten ur dom någon dag..

4. Samla så många du kan och fråga om dom kan lära dom j*vlarna en läxa?

...

 

 

När jag var lite mindre (3-5:an) så var jag lite mobbad, minimiii. men när dom kom igen så fick jag adrenalin, jag slog dom båda två i magen. dom sa inte ett skit på många månader.. (men det kanske är fel att göra så..)

ta med en soft air gun till skolan, och typ säg åt dom att gå ner någonstans för att du vill slåss eller något, så drar du fram den och ba: NU j*vlaR ERA SKIT UNGAR, NU SKA JAG SKJUTA HUVUDET AV ER OM NI INTE SLUTAR!...

(Jag kanske är en gnutta oseriös men..)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Popularitet. Det failade så hon slutade med det.

Det finns olika sätt för att få ut sina känslor på.

 

Ja men man är psykiskt störd om man tror att det bästa sättet är att SKADA sig själv.

 

Knapra lite happy pills och skaffa en bättre kompis. Det finns många som man kan gå bara för att snacka med... Kuratorn t.ex?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Detta är min tredje Skola jag Går i

detta har hänt bland alla:

1. Mobbad och Slagen ibland och kallad j*vla halv Blatte (Fsk-5an)

2. Bra Behandlad (6an)

3. Utfryst av Många :( (7-8an)

Mitt Förslag: Bry dig inte om de de vill bara spela coola -.-

Redigerat av Piggybank
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...