Hoppa till innehåll

Mobbare


NuTc4sE
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har blivit mobbad <_<

 

Jag var "emo" förut, och skar mig och sådant.. och då, såklart, blev jag mobbad. :_

Dessutom hamnade saker om mig ute på internet. Jag spelade in när de skrek glåpord efter mig, och skrev ut allt som stod på internet, gick till mobbarnas föräldrar och visade all skit.

Man kan väl säga... att knappt någon vågar säga något om mig just nu. I skolan dvs. Det är bara mitt ex och hans fega kompisar som håller på nu :evil: xD

Vafan skär du dig för?

Popularitet. Det failade så hon slutade med det.

 

 

Som om du vet något om mig, nej, jag skar mig inte för popularitet.

Fråga innan du skriver något.

 

Nej, för att jag bryr mig inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst aJwant2bme

Jag har blivit mobbad <_<

 

Jag var "emo" förut, och skar mig och sådant.. och då, såklart, blev jag mobbad. :_

Dessutom hamnade saker om mig ute på internet. Jag spelade in när de skrek glåpord efter mig, och skrev ut allt som stod på internet, gick till mobbarnas föräldrar och visade all skit.

Man kan väl säga... att knappt någon vågar säga något om mig just nu. I skolan dvs. Det är bara mitt ex och hans fega kompisar som håller på nu :evil: xD

Vafan skär du dig för?

Popularitet. Det failade så hon slutade med det.

 

 

Som om du vet något om mig, nej, jag skar mig inte för popularitet.

Fråga innan du skriver något.

 

Nej, för att jag bryr mig inte.

 

Nej men dåså, skriv inget du inte vet något om då, bara onödigt slöseri med tid.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså. I denna situationen skulle jag skrika åt dom. Jag lovar, hade nån slagit mig så hade jag tagit närmsta långa hårda sak och slagit ner honom, eller använt nävarna om det nämnda föremålet ifråga inte finns tillgängligt.

Det finns ibland inget annat att göra, tyvärr. Stå emot dom, går du inte med dina kompisar? Dom måste väl försvara dig? Det är sorgligt alltså, att det ska finnas människor som gör sånt för ingenting.

Vad vet jag, erbjud dom en tia var om det slutar?.. Fortsätter dom hämtar du pistolen... OK, lite väl kanske, men en... Handske?..

Redigerat av Dirtman
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oftast ger sig Mobbare på dom som verkar svaga och inte våga stå upp och säga det dom tycker är det oftast som blir Mobb-Offer. Enligt mig ska man visa att man inte bryr sig om deras skit och säga något som "Du är helt J*vla patetisk som håller på så här". Inte visa att du är rädd ellr på något sätt. Skulle inte säga att man ska slå dom direkt om dom inte börjar slå dig. Självförsvar är ett alternativ. Du ska aldrig ge dig på dom om dom inte ger sig på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...