xiaoxiang Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 vilka legendariska pokemon har ni i ruby/sapphire? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 typ rayqauza och groudon:/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 groudon men jag började spela idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 groudon rayquaza å latias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Regiice,Regirock,Registeel,Groudon och Rayquasa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 just regirock osså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (redigerat) regi bröderna Gauron kyorgre latias latios rayquawa ho-oh lugia Redigerat 5 April 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Jag har Gordon, Alla recuica(eller vad det stvas) utom han den siste i sky pillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag har alla alla shiny o shiny pokemon kan man kalla legendarisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 jag har haft exakt allihiopa=) men sen började jag om)( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 hur får man shiney och finns det mer än en requasa asså mer än han i sky pillar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag har groudon reckuaza eller vaD han heter kyogre ska fånga latios regiice och steel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg