JonteFire2 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 hur gör jag för att dem ska se när jag spelar upp winamp. har fixat så att dem kan se när jag spelar upp på windows media player men hur gör jag för winamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 hur gör jag för att dem ska se när jag spelar upp winamp. har fixat så att dem kan se när jag spelar upp på windows media player men hur gör jag för winamp?Finns inget sådant "addon" får winamp skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Men det har stått förut på msn när jag har spelat upp winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Är "Visa vad jag lyssnar på" ikryssat på msn's inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 3 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 ladda ner msn discovery så syns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 (redigerat) Du ska ju ladda ner Winamp Plugin. Kommer med länk snart. EDIT: http://www.winamp.com/plugins/download/144799 Redigerat 3 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Du ska ju ladda ner Winamp Plugin. Kommer med länk snart. EDIT: http://www.winamp.com/plugins/download/144799 Den funkar med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 tackar nu funkar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.