360Xbox Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Vilken har varit den svåraste achievementen att låsa upp för dej? För mej var det nog att varva Strangehold på Hard boiled Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 Klara nivå 4 100% på Kung Fu Panda. Var jävligt svårt att förhindra de små svinen att stjäla skatterna. Trodde barnspel skulle vara lätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) EDIT: Läste fel, svarade fel. Redigerat 4 Februari 2009 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Alla achievements jag fick för att klara CoD 2, 3 och 4 på Veteran. Inklusive Mile High Club. Svårt som f*n, men kul var det. Score Hero i GH: Aerosmith var inte heller att leka med, likaså Shredder i trean. Redigerat 5 Februari 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Måste vara Dare Devil på GTA 4 (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Måste vara Dare Devil på GTA 4 (?) Meh, som om den är svår. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Mile High Club på Call of Duty 4 Tror jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Att få 100% på alla banor på kung fu panda e lika svårt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Måste vara Dare Devil på GTA 4 (?) Meh, som om den är svår. :P Som om jag bryr mig vad du tycker :lol: BTW är målet Key to the City och då måste jag ha den skiten så jag är inte klar än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plies Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Äh, alla COD 4 achievements. ( dom svåra då, som Mile, Veteran grejjerna osv. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Något jag tyckte var svårt var att varva Halo 3 på svårast :P Och Devil may Cray 3 var grymt svårt på svårast Redigerat 9 Februari 2009 av ufomatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Tycker att det borde vara ok att bumpa här, eftersom tråden kan fortsätta. :D Jag måste då nu säga Freeflow Perfection och Freeflow Gold i Batman Arkham Asylum. Freeflow Perfection - Göra alla attacker (kasta batarang, stun, quick takedown, osv) i en och samma combo. Tog sjukt många försök, höll på väldigt, väldigt länge med den. Lätt värt 10G :D Freeflow Gold - Få guld på alla "Fighting" Challenges, näst intill omöjligt på dom senare nivåerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.