CharlesIngvar Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Måste vara Dare Devil på GTA 4 (?)Den är inte svår har själv låst upp den On topic Cruise control på Mafia2 och One Carfull Owner också på Mafia2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 http://www.trueachievements.com/Piculiar.htm All skit i min trophy case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Vidmaster Challenge: Annual från Halo 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 world at war på veteran :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Vidmaster Challenge: Annual från Halo 3.Den är ju skitlätt! :D Fast det beror också på vilka man kör med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 5 April 2011 Rapport Dela Skrivet 5 April 2011 Den man ska få 100000 i cost to state jag fick 145k efter att preja 37 polisbilar och sen kom jag undan utan däck på vänster sida. PS. Är p12 och kan stava. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 9 April 2011 Rapport Dela Skrivet 9 April 2011 Den är ju skitlätt! :D Fast det beror också på vilka man kör med.Om du tycker att den är skitlätt, tvivlar jag på att du faktiskt har gjort det själv. Gjorde det på sommarlovet förra året, tog väl runt 18 timmar totalt att klara det. Satt uppe hela nätter för att klara skiten. Klarade det till och med en gång efter kanske 4 timmar, men en bugg gjorde att ingen jag körde med fick achievementet. Ett av de störigaste acheivements som nånsin gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.