sp3tan Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Då o då jag installerar spel eller extraherar spel från .RAR filer som ett tillexempel så tar det ju plats ofc men sedan så brukar jag alltid ta bort .RAR filen för att få minne tillbaka lol men efter jag rensat papperskorgen så får jag liksom inte mer minne på HD:en (Tex en .RAR fil på 3gb). Köpte en ny dator typ 2 veckor sedan på ett ungefär och redan andra dagen gick det åt typ 20GB på 2 dagar och jag försökte typ spela Assassins Creed och 1-2 till spel (mindre än 10GB for sure och sedan tagit bort dom men minnet går bara ner). Har testat att ta bort mappar/filer från TEMP mappen men liksom hjälper inte.. har också testat med PC Washer och Diskrensning men inte ens något av dom båda funkar -.-. Någon som vet varför eller kan någon lösning? Redigerat 4 Februari 2009 av sp3tan Citera
Garone Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Prövat CC cleaner? Samma sak hände för mig en gång men då rensade CC cleaner bort 50GB från ingenstans. Citera
sp3tan Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2009 k, ska testa det efter jag kommit från skolan Citera
sp3tan Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) testade det men fattar inte ens hur den funkar... någon guide du kan visa eller berätta hur det funkar? EDIT: Nu när jag kollade på start>program>tillbehör så fanns det bara Kör filen och på andra mapparna finns ingentning och kan ju inte ens göra en system återställning lmao... (vista suger, precis som många säger) Redigerat 6 Februari 2009 av sp3tan Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.