LordFelix Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Jag drar själv 2/86 sånger på expert det är What I've Done och Rooftops.. =) ochså flera sånger på Hard har jag ju klarat... FATTAR INTE HUR MAN DRAR B.Y.O.B på expert... Hur är det med er? vad drar ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Nu har jag ju inte kört WT, men jag tar alla på trean och tvåan. =) Och B.Y.O.B ser ärligt talat inte särskilt svår ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Jag drar alla förutom hot 4 teacher och B.Y.O.B på expert, introt på SOAD's dödar mig :'< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Clearwater Revival :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Tar all utom satch boogie, BYOB är inte så svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 tar alla på gh3 men inte one och raining blood =/ fast det var ett tag när jag provade gh3.. och alla på gh4 förutom satchboogie, det är en BEAST BYOB är inte så svår, bara handtralla genom låten ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Nästan alla. Kommer inte riktigt ihåg vilken men det var några som jag hade problem med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Wow... Så bra alla kan vara.. Har bara klarat en låt på expert på Guitar Hero World tour. Det är No sleep to brooklyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Wow... Så bra alla kan vara.. Har bara klarat en låt på expert på Guitar Hero World tour. Det är No sleep to brooklyn. Det kommer grabben ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 f*n vad alla är bra!! Jag klara inte ens nån låt på expert eller hard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jag klarar alla, men försöker fortfarande få 5 stjärnor på Hot for Teacher och Satch Boogie.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Wow... Så bra alla kan vara.. Har bara klarat en låt på expert på Guitar Hero World tour. Det är No sleep to brooklyn. Det kommer grabben ;) Antagligen.. Men du förstod nog inte vad jag menade med det.. Man undrar ju om alla är leets på detta forum.. Kan även tillägga att jag fixade Living on a prayer på expert för ca 2 timmar sedan. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg