LordFelix Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Jag drar själv 2/86 sånger på expert det är What I've Done och Rooftops.. =) ochså flera sånger på Hard har jag ju klarat... FATTAR INTE HUR MAN DRAR B.Y.O.B på expert... Hur är det med er? vad drar ni?
Fruktnystan Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Nu har jag ju inte kört WT, men jag tar alla på trean och tvåan. =) Och B.Y.O.B ser ärligt talat inte särskilt svår ut...
BloodyMoonSlave Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Jag drar alla förutom hot 4 teacher och B.Y.O.B på expert, introt på SOAD's dödar mig :'<
Duali Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Skrivet 4 Februari 2009 Tar all utom satch boogie, BYOB är inte så svår.
Windnoob Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 tar alla på gh3 men inte one och raining blood =/ fast det var ett tag när jag provade gh3.. och alla på gh4 förutom satchboogie, det är en BEAST BYOB är inte så svår, bara handtralla genom låten ^_^
Rememberme Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Nästan alla. Kommer inte riktigt ihåg vilken men det var några som jag hade problem med
Raptomex Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Skrivet 5 Februari 2009 Wow... Så bra alla kan vara.. Har bara klarat en låt på expert på Guitar Hero World tour. Det är No sleep to brooklyn.
Windnoob Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 Wow... Så bra alla kan vara.. Har bara klarat en låt på expert på Guitar Hero World tour. Det är No sleep to brooklyn. Det kommer grabben ;)
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Skrivet 6 Februari 2009 f*n vad alla är bra!! Jag klara inte ens nån låt på expert eller hard.
Ankdamm Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Jag klarar alla, men försöker fortfarande få 5 stjärnor på Hot for Teacher och Satch Boogie..
Raptomex Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Wow... Så bra alla kan vara.. Har bara klarat en låt på expert på Guitar Hero World tour. Det är No sleep to brooklyn. Det kommer grabben ;) Antagligen.. Men du förstod nog inte vad jag menade med det.. Man undrar ju om alla är leets på detta forum.. Kan även tillägga att jag fixade Living on a prayer på expert för ca 2 timmar sedan. :)
Rekommendera inlägg