zkAro Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Har tänkt köpa flying mount och jag undrar var man kan köpa de och vilken lvl man måste vara i, vad det kostar och var man kan träna det.. Har tittat runt lite i Shattrath men hittar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Nej, dom finns ej i shattrath, finns en i dalaran vid krasus' landing och en i shadowmoon village, var beror på om du är horde eller alliance. Du måste vara 70 för att träna det, och 77 för att kunna använda dom i Northrend, det kostar 900+100 för normalt 60% flying och 5000+200 för epic flying 280% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 För att kunna flyga i Northrend måste man väl ha "Cold Weather Flying" också? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deentak Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 (redigerat) Du kan köpa det när du är nått level 70. Du köper träningen + mountet i Shadowmoon Valley, både för Horde och Alliance. Du köper det i städerna som Horde och Alliance har i Shadowmoon. 60% mount och träning kostar runt 1000g, 280% mount och träning kostar 5200g. Och som Hetfield säger, på 77 kan du köpa Cold Weather Flying i Dalaran (flygstället) för 1000g. Redigerat 4 Februari 2009 av Deentak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2009 Du kan köpa det när du är nått level 70. Du köper träningen + mountet i Shadowmoon Valley, både för Horde och Alliance. Du köper det i städerna som Horde och Alliance har i Shadowmoon. 60% mount och träning kostar runt 1000g, 280% mount och träning kostar 5200g. Och som Hetfield säger, på 77 kan du köpa Cold Weather Flying i Dalaran (flygstället) för 1000g. Du behöver väl inte upprepa det jag just sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deentak Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Du kan köpa det när du är nått level 70. Du köper träningen + mountet i Shadowmoon Valley, både för Horde och Alliance. Du köper det i städerna som Horde och Alliance har i Shadowmoon. 60% mount och träning kostar runt 1000g, 280% mount och träning kostar 5200g. Och som Hetfield säger, på 77 kan du köpa Cold Weather Flying i Dalaran (flygstället) för 1000g. Du behöver väl inte upprepa det jag just sa? Du verkar inte ha mycket koll, så jag var tvungen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Du kan köpa det när du är nått level 70. Du köper träningen + mountet i Shadowmoon Valley, både för Horde och Alliance. Du köper det i städerna som Horde och Alliance har i Shadowmoon. 60% mount och träning kostar runt 1000g, 280% mount och träning kostar 5200g. Och som Hetfield säger, på 77 kan du köpa Cold Weather Flying i Dalaran (flygstället) för 1000g. Du behöver väl inte upprepa det jag just sa? Du verkar inte ha mycket koll, så jag var tvungen. Skojar du? Du skrev ingenting jag inte skrev, och om man inte ens vet var flying mount trainer finns så kanske det är lite för tidigt för cold weather flying?<.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Du kan köpa det när du är nått level 70. Du köper träningen + mountet i Shadowmoon Valley, både för Horde och Alliance. Du köper det i städerna som Horde och Alliance har i Shadowmoon. 60% mount och träning kostar runt 1000g, 280% mount och träning kostar 5200g. Och som Hetfield säger, på 77 kan du köpa Cold Weather Flying i Dalaran (flygstället) för 1000g. Måste man ha Cold Weather Flying för att kunna åka i Northrend? Är lvl 71 nu, så jag kan bara använda mount i Outland än så länge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Du kan köpa det när du är nått level 70. Du köper träningen + mountet i Shadowmoon Valley, både för Horde och Alliance. Du köper det i städerna som Horde och Alliance har i Shadowmoon. 60% mount och träning kostar runt 1000g, 280% mount och träning kostar 5200g. Och som Hetfield säger, på 77 kan du köpa Cold Weather Flying i Dalaran (flygstället) för 1000g. Måste man ha Cold Weather Flying för att kunna åka i Northrend? Är lvl 71 nu, så jag kan bara använda mount i Outland än så länge? Ja, du behöver ha cold weather flying och vara lvl 77 för att flyga i northrend, dock ingetdera av de två för att flyga i outland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Det är ingen som nämnt att man kan köpa skillen i Sholazar Basin, I mitten av kartan där alla åar möts. Det är där man köper den för att komma upp till Dalaran in first place. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Det är ingen som nämnt att man kan köpa skillen i Sholazar Basin, I mitten av kartan där alla åar möts. Det är där man köper den för att komma upp till Dalaran in first place. Ok, så jag köper flying mountet i Shadowmoon Valley i Outland + skill och sedan cold weather flying i 77 för att kunna flyga i Northrend, om jag har fattat det rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Det är ingen som nämnt att man kan köpa skillen i Sholazar Basin, I mitten av kartan där alla åar möts. Det är där man köper den för att komma upp till Dalaran in first place. Ok, så jag köper flying mountet i Shadowmoon Valley i Outland + skill och sedan cold weather flying i 77 för att kunna flyga i Northrend, om jag har fattat det rätt? Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg