Satisfaction Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Måste köpa det.. Tog bara en halvtimme att få ned..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Måste köpa det.. Tog bara en halvtimme att få ned..;) ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Förlåt. ;_; >=( Ladda ner den under natten? D:Nu känner jag mig idiotisk. xp:D;) EDIT: Räknade ut att det skulle ta ca 110 timmar att ladda ned det hos pappa. O.o Redigerat 8 Februari 2009 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 >=( Nu känner jag mig idiotisk. xp A n00b y0u ar3 Gubbe* EDIT: Räknade ut att det skulle ta ca 110 timmar att ladda ned det hos pappa. O.o Har han lägre än 0,25? o.O Medlem i fuska.nu? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Halo Wars blir att skaffa så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 A n00b y0u ar3 :( Gubbe* Höh? :S Har han lägre än 0,25? o.OHan har det lägsta mobila bredbandet: 0,02 mb/s >_<Medlem i fuska.nu? D:Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Spelet är jätte nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ganska enkelt med Covenant att äga ut någon i början. Först bygger man ett tempel, sen massa warehouse och en shield generator. Sen tar man ledaren (minns ej hans namn) och går till fiendens bas. Sen tar man flaggan på den där teleportern och gör massa Elite Honor Guard (eller vad de nu hette). Då kommer de teleporteras till ledaren som då är vid fiendens bas sen så spöar man skiten ur dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Skulle vilja prova de :( HAr inte live Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.