Smurf Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Tjenamors ! Tänkt uppna en ny klubb klan !.. Men så klart vilj jag ha medlemar..jag kommer ha ca 250 platser. JAg kan öpnna det när som helst.. men jag vill att folk änmäler sig o vill va med. Och innan vi startar den, måste alla som anmäler sig till att va med. komma på nåt spacigt namn :) Och vad vi ska göra i gruppen :) Skriv på bara :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Okej, men i need suggestyions för va den ska handla om :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) den kan väl handla om runscape eller nåt, och de kan heta Runskapjärsåseriöswwwtt. Btw jag anmäler mig inte Redigerat 5 Februari 2009 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 VAd moget xD Väldigt moget.... Nee jag tänker ungefär göra så här. Den ska heta: MMKN-Öppet Man kan prata om de mesta, nästan som en Diverse klubb. Du kan prata om allt från sex till filmer...eller från filmer till dikter. Allt möjligt..har du problem i skolan? Då kan du göra en tråd där.. Vi kommer accseptera de flesta trådarna, DOCK inga onödiga, eller bara förstör. Vad tycker ni om ideen :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 VAd moget xD Väldigt moget.... Nee jag tänker ungefär göra så här. Den ska heta: MMKN-Öppet Man kan prata om de mesta, nästan som en Diverse klubb. Du kan prata om allt från sex till filmer...eller från filmer till dikter. Allt möjligt..har du problem i skolan? Då kan du göra en tråd där.. Vi kommer accseptera de flesta trådarna, DOCK inga onödiga, eller bara förstör. Vad tycker ni om ideen :)? Vad står MMKN för? ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 5 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Lite töntigt men '' Morgon-Middag-Kväll-Natt Öppet'' xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 Did I see the word "sex" SIGN ME UP BITCH<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 SEX!!?? Sign me up!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamer Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Nån Halo grupp kanske? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) Nån Halo grupp kanske? :Pnä, om du inte går med nån grupp så har vi nog en plats till dig i KG memb... öhm.. screamer. :wub: Redigerat 7 Februari 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Du kan säkert prata HALO i MMKN - öppet :D BLI MEDLEM, VI BLIR BARA FLER O FLER FÖR VARJE DAG NU :D !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 (redigerat) MMKN E ASBRA! GÅ MED :D Redigerat 7 Februari 2009 av Ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.