Hoppa till innehåll

Dator Hjälp


MrFr3drik
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej, då är det mer värt att välja ett ati 4850 då det presterar mycket bättre än 9800 GTX.

 

 

nu vare så att det skulle hålla hans budget....

 

Läs omgående, de kunde lägga till 9800 GTX, med tanke på att priset ligger vid 1600 så passar 4850 som ligger vid 1500 perfekt.

 

Lilla pojke tänka bättre :lol:

 

billigaste 4850 på inet.se kostar 1 707 kr

 

Lilla pojke tänk bättre :lol:

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, då är det mer värt att välja ett ati 4850 då det presterar mycket bättre än 9800 GTX.

 

 

nu vare så att det skulle hålla hans budget....

 

Läs omgående, de kunde lägga till 9800 GTX, med tanke på att priset ligger vid 1600 så passar 4850 som ligger vid 1500 perfekt.

 

Lilla pojke tänka bättre :lol:

 

billigaste 4850 på inet.se kostar 1 707 kr

 

Lilla pojke tänk bättre :lol:

 

Men lilla pojke, inget av det jag sa länkade till inet? ;)

 

Lilla pojke tänka bättre :lol:

Redigerat av vincent_spider
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lilla pojke, inget av det jag sa länkade till inet? ;)

Lilla pojke tänka bättre

 

Tänkte att det var självklart att vi pratade om ForlorN´s paket, vilket var från inet.

 

OF: Om du köper dator delar (allihopa) så kostar frakten från ca 250 till 400+, vilket jag tycker är en rippoff då det är billigare på andra ställen tex inet. (100kr utan kampanj saken + 50kr postförskott)

Supporten är lika tycker jag, handlat på båda affärerna och fått hjälp när jag frågat.

 

Fast utbudet är större på komplett :rolleyes: om frakten blir billigare så skulle jag handla ifrån komplett.....

 

Hoppas vi förstår varandra nu, och snälla sluta med det dära lilla pojke...

För du är fortfarande en

Redigerat av RazerInc
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lilla pojke, inget av det jag sa länkade till inet? ;)

Lilla pojke tänka bättre

 

Tänkte att det var självklart att vi pratade om ForlorN´s paket, vilket var från inet.

 

OF: Om du köper dator delar (allihopa) så kostar frakten från ca 250 till 400+, vilket jag tycker är en rippoff då det är billigare på andra ställen tex inet. (100kr utan kampanj saken + 50kr postförskott)

Supporten är lika tycker jag, handlat på båda affärerna och fått hjälp när jag frågat.

 

Fast utbudet är större på komplett :rolleyes: om frakten blir billigare så skulle jag handla ifrån komplett.....

 

Hoppas vi förstår varandra nu, och snälla sluta med det dära lilla pojke...

För du är fortfarande en

 

Nej pojk, kom inte och börja kritisera mig om andra saker när jag självklart förstår hela läget och i och med själva priset så nämnde jag aldrig källan till själva kortet vilket gör att du har helt fel, att jag sedan kallar dig en liten pojke är ju en stor anledning vilket du själv bör kunna lista ut ;)

 

Att du sedan förklarar för mig hur priset på komplett fungerar tillsammans med inet gör inte mig klokare med tanke på att jag redan har en stor erfarenhet när det gäller såna situationer.

 

Lilla pojke tänka bättre :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men lilla pojke, inget av det jag sa länkade till inet? ;)

Lilla pojke tänka bättre

 

Tänkte att det var självklart att vi pratade om ForlorN´s paket, vilket var från inet.

 

OF: Om du köper dator delar (allihopa) så kostar frakten från ca 250 till 400+, vilket jag tycker är en rippoff då det är billigare på andra ställen tex inet. (100kr utan kampanj saken + 50kr postförskott)

Supporten är lika tycker jag, handlat på båda affärerna och fått hjälp när jag frågat.

 

Fast utbudet är större på komplett :rolleyes: om frakten blir billigare så skulle jag handla ifrån komplett.....

 

Hoppas vi förstår varandra nu, och snälla sluta med det dära lilla pojke...

För du är fortfarande en

 

Nej pojk, kom inte och börja kritisera mig om andra saker när jag självklart förstår hela läget och i och med själva priset så nämnde jag aldrig källan till själva kortet vilket gör att du har helt fel, att jag sedan kallar dig en liten pojke är ju en stor anledning vilket du själv bör kunna lista ut ;)

 

Att du sedan förklarar för mig hur priset på komplett fungerar tillsammans med inet gör inte mig klokare med tanke på att jag redan har en stor erfarenhet när det gäller såna situationer.

 

Lilla pojke tänka bättre :lol:

 

 

vet att du vet allt om frakten från komplett... om du inte fatta vad jag menade så tänkt lite....

asså lägg av med det dära lilla pojke, du gör dig bara till en idiot -.-

+ tänkt på din svenska

Lilla pojke tänka bättre :lol:

"Lilla pojke tänk bättre" ska det vara....

 

 

Iaf tänker inte svara mer nu då denna diskussion inte ingår i ämnet..

vill du säga ngt mer ta det i ett pm

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då du har skrivit off topic har jag rätt till att försvara mig.

 

Det du precis har skrivit är helt och hållet off topic och med tanke på att du FORTFARANDE inte förstår mitt mål med "Lilla pojke tänk/tänka bättre" är att det kommer från självaste Abu Hassan och han följer inte samma sätt som vi gör, att du sedan kallar mig idiot för något som du knappt har knäckt gör dig själv till en ren idiot :lol:

 

Lilla pojke, ainte gråta, stor man köper häst, lilla pojke köpa hund :lol:

 

Över till topic, jag föreslår delar från komplett istället med tanke på att inköpet skulle bli en bättre affär ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Över till topic, jag föreslår delar från komplett istället med tanke på att inköpet skulle bli en bättre affär ;)

 

 

ahhaha vrf skulle det bli bättre på komplett? skulle gärna vilja ha ett svar på de.

 

Med tanke på att komponenterna som han söker så erbjuder komplett bättre priser. Snyggt motto, lilla pojke gråta mycket :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...