JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Skrivet 8 Februari 2009 Jag valde 2.a alternativet på Nattliv(novellen) Den blev ganska bra men får nog bara G men hoppas på VG Citera
Ryssfemma Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 Nattliv ftw. Jag får ju klart vg för jag skrev om dh. :ph34r: @n3Vah: Bara så du vet skrev du för litet och för mycket för en debatt artikel. Det sa affe te mig. :ph34r: Skrev om Dreamhack jag mer, nattliv <3 Citera
Blitzcat Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Skrev en krönika med egna erfarenheter och fakta från "Det dödliga ungdomsvåldet". Citera
ChipZ Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Skrivet 2 Mars 2009 Skrev Debatten att alla ungdomar kommer sova till 10 o sen va uppe på natten o härja Citera
Dezen Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Skrivet 3 Mars 2009 Skrev också novell. Synd att man inte har så bra fantasi :( Citera
ajar Skrivet 11 April 2009 Rapport Skrivet 11 April 2009 Jag skrev en novell jag också, som jag fick G+ på. Synd att det är sekretess på skiten för annars hade jag velat ha tillbaka den igen. MVG i muntliga Citera
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Skrivet 12 April 2009 Jag tog 3. Debattartikel och skrev en 1 sida lång argumentation om att jag måste hinna hem innan 18:00 så att jag kan raida, hoppas på G-Hahahaha, fick mig att asgarva xD Hoppas det var en bra argumentation, men läraren förstår nog dig ;) Nästa år, då blire min tur! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.