JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag valde 2.a alternativet på Nattliv(novellen) Den blev ganska bra men får nog bara G men hoppas på VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Nattliv ftw. Jag får ju klart vg för jag skrev om dh. :ph34r: @n3Vah: Bara så du vet skrev du för litet och för mycket för en debatt artikel. Det sa affe te mig. :ph34r: Skrev om Dreamhack jag mer, nattliv <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Skrev en krönika med egna erfarenheter och fakta från "Det dödliga ungdomsvåldet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Skrev Debatten att alla ungdomar kommer sova till 10 o sen va uppe på natten o härja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Skrev Novell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Skrev också novell. Synd att man inte har så bra fantasi :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Jag skrev en novell jag också, som jag fick G+ på. Synd att det är sekretess på skiten för annars hade jag velat ha tillbaka den igen. MVG i muntliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag tog 3. Debattartikel och skrev en 1 sida lång argumentation om att jag måste hinna hem innan 18:00 så att jag kan raida, hoppas på G-Hahahaha, fick mig att asgarva xD Hoppas det var en bra argumentation, men läraren förstår nog dig ;) Nästa år, då blire min tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.