HaSsE93 Skrivet 5 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2009 (redigerat) Jo, jag fick CoD4 idag och har ju redan gold live så tänkte ladda ner maps till cod4 som man fick med, jag fixade koden på datorn o skrev in den på xboxet det började ladda ner och jag tryckte ner download ruta (fast dem fortsätter ju ladda ner) men den stoppades så jag försökte ta try again men det går inte, asså f*n ta detta har inte fått mina maps som jag ska få.. någon som vet hur man kan fixa??? Och jag har inte Overgrown som man ska ha utan att ladda ner något. Redigerat 5 Februari 2009 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 aja, det går vell inte fixa, f*n ta xbox live -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Du får ringa ditt du köpte/Beställde det i från och säga att du inte har dom banorna eller så skriv in koden igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Du får ringa ditt du köpte/Beställde det i från och säga att du inte har dom banorna eller så skriv in koden igen :) Jag har gjort det, och det står invalid key code, men det ufnka första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Du kan väll gå in på Call of duty 4 Map Pack och ladda ner det igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 extra det är inte lika lätt som du tror lol man kan bara göra det en gång.Asså jag vet inte fast du har väl inte stängt av xboxet eller nåt för då är allt kört funkar bara en gång har du gjort allt som det står att du ska göra är det ju något konstigt.Jag har ju också cod 4 game of the year fast för mig funkade det att få maparna. Du får ringa ditt du köpte/Beställde det i från och säga att du inte har dom banorna eller så skriv in koden igen :) man kan bara använda koden en gång <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Extra Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Jaha det var game of the year. Jag köpte dom för 800 microsoft points :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 6 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 f*n va illa, så jag måste köpa ett 800 kort då eller? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 6 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2009 Ja synd att det blev så här för dig men din kod kommer aldrig att funka igen du behöver en ny kod :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.