viktorio Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 jag har tittat långt bak på sidorna, och på sida 6 är det någon som vill sperma, fast han bara e 13, varför vet jag inte du som skrev det svara gärna här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Undrar du varför man vill runka? det är skönt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Man gör det för att tillfredställa sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 This is how p10:s learn about sex :) OnT: Du kommer nog att märka lite saker som ändras i din kropp om några år, och saker som sexuell njutning ;) *euww de ä ju snuskigt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Har gjort det i 2 år som sagt men jag undrar varför man vill ha ut spermierna redan det är inte så märkvärdigt jag får fram dåm på någon minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Har gjort det i 2 år som sagt men jag undrar varför man vill ha ut spermierna redan det är inte så märkvärdigt jag får fram dåm på någon minut.Hahaha :P Nu är det någon som vill verka tuff ;) Ljuga kommer bara få dig verka löjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Jag ljuger inte :ph34r: promise Redigerat 8 Februari 2009 av viktorio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag ljuger inte :ph34r: promise Snälla du, vi vet alla att du är 10 år gammal, du behöver inte ljuga. Du skämmer bara ut dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag ljuger inte :ph34r: promise Snälla du, vi vet alla att du är 10 år gammal, du behöver inte ljuga. Du skämmer bara ut dig :) Inte bara det- Det är ju hans tråd frågandes varför man runkar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Jag tror inte han ljuger, han vet bara inte vad runka, stånd och spermier är för nåt I detta fallet syftar han nog på stånd, inte att få ut spermierna som han skriver. Redigerat 8 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag tror inte han ljuger, han vet bara inte vad runka, stånd och spermier är för nåt I detta fallet syftar han nog på stånd, inte att få ut spermierna som han skriver. Misstänker också det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Faktiskt tror jag ni alla har fel. Det finns de som börjar runka i den åldern, tillochmed de som börjat utveckla sperma. Och det han frågade om var inte om varför man runkade, utan varför man vill få ut spermier när man gör det, för uppenbarligen var det någon som hade uttryckt att han ville ha spermier trots att det inte finns någon anledning till att vilja ha det när man runkar. Am I right? Redigerat 8 Februari 2009 av kola_king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.