Musten Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Lördagen den 21:e Februari är ju inte under sportlovet! :o So? Eftersom dom flesta har sportlov olika veckor tänkte jag att det kunde vara bra med en helgdag så alla kan vara med åtminstone en kväll. Jaså, du tänker så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Lördagen den 21:e Februari är ju inte under sportlovet! :o So? Eftersom dom flesta har sportlov olika veckor tänkte jag att det kunde vara bra med en helgdag så alla kan vara med åtminstone en kväll. Jaså, du tänker så. Precis. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Hmm vad är colonies edition? O__O Det är exakt likadant men att onlinedelen är förbättrad. - Akrid hunter. Människor VS Akrid (monster) - Egg battle. Ta så många ägg som möjliget från motståndalaget. - Cunter grab. Du vet sånna saker som man måste aktivera? Lagaet som har lyckas håll en sån upp längst utan att motståndarna har stoppat den vinner. - VS annihilator. VS mot VS. Försten som hat dödat motståndarnas VS vinner. - Egg bandit. Drn som har haft ägget längst vinner. Samt alla onlinedelar som den första spelet har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Hmm vad är colonies edition? O__O Det är exakt likadant men att onlinedelen är förbättrad. - Akrid hunter. Människor VS Akrid (monster) - Egg battle. Ta så många ägg som möjliget från motståndalaget. - Cunter grab. Du vet sånna saker som man måste aktivera? Lagaet som har lyckas håll en sån upp längst utan att motståndarna har stoppat den vinner. - VS annihilator. VS mot VS. Försten som hat dödat motståndarnas VS vinner. - Egg bandit. Drn som har haft ägget längst vinner. Samt alla onlinedelar som den första spelet har. Kan man ladda ner det på marcetplace? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Tyvärr inte. Men det kostar 250 Kr, går till den närmsta spelbutik och inhandla. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Tyvärr inte. Men det kostar 250 Kr, går till den närmsta spelbutik och inhandla. :] Konstigt att jag ej hört talas om det. Men hörru kan du inte lira vanliga Lost Planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag vill va med me jag har inte live :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag vill va med me jag har inte live :(Skaffa? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Men hörru kan du inte lira vanliga Lost Planet? Jag kan inte köra mot andra som inte har Colonies edition. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) GT:Viktor0226 Spel: Gta4 Saints Row2 Left4Dead Cod4 Cod:5 Team Fortress2 FarCry2 (:D:D:D:D) BfBc Redigerat 10 Februari 2009 av Vwone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 GT:Viktor0226 Spel: Gta4 Saints Row2 Left4Dead Cod4 Cod:5 Team Fortress2 FarCry2 (:D:D:D:D) BfBc Gött då har vi dej på Left 4 Dead! Huvudinlägg uppdaterat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 På sportlovet kan jag nig köra nån gång, cod 4 kanske? eller halo 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.