Simple Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Opeth - Watershed. Definitivt värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 System of a Down - System of a Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Eddie Meduza - Rock'n Rebel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 MGMT - Oracular Spectacular Endast 99:- på Bengans ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Porcupine Tree - Deadwing. Fantastisk skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 Porcupine Tree - Deadwing. Fantastisk skiva. Har kollat in lite med dem, intressant må jag säga, men inget jag fastnat för. Kan du rekommendera något särskilt album? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Beställde precis hem Seasons in the Abyss med Slayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Porcupine Tree - Deadwing. Fantastisk skiva. Har kollat in lite med dem, intressant må jag säga, men inget jag fastnat för. Kan du rekommendera något särskilt album? in absentia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Köpte 4 skivor i måndags förra veckan: Dark Horse med Nickleback, Undergrounded Universe med Renegade Five, New Religion med Primal Fear, Wishmaster med Nightwish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Anti-flag med For blood and empire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 System of a Down - Memerzize (elr hur f*n det stavas) Skön skiva iallafall ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 System of a Down - Memerzize (elr hur f*n det stavas) Skön skiva iallafall ^^ Jo, den är verkligen bra. Var nog den skivan som fick mig att fastna för System Of A Down... :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.