MrTast Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Är det bara tillfälligt eller?Ja. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Är det bara tillfälligt eller?nee har du inte läst att polisen har tagit dom och alla som laddat ner där senaste månaden kommer bli gripna. nee seriöst den kommer väll upp om ett tag. det är sådär ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Är det bara tillfälligt eller?nee har du inte läst att polisen har tagit dom och alla som laddat ner där senaste månaden kommer bli gripna.Lol, trodde du mena allvar eftersom du skrev det seriösa längst ner som jag inte såg först nee seriöst den kommer väll upp om ett tag. det är sådär ibland Lol, trodde du mena allvar eftersom du skrev det seriösa längst ner som jag inte såg först Redigerat 8 Februari 2009 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) piratebay = uppe nu men man kan inte söka eller nåt Redigerat 8 Februari 2009 av Planin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 mm, det är oxå bara tillfälligt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Eftersom sidan denna tråden syftar på bryter mot §3.7 måste jag låsa, det är helt normalt för webbsidor att vara nere ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg