Fality Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 ser det ut som om jag snackar med dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 det är MIN tråd så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Så det är alltså ettpar som har samma problem men ingen vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Fixar du ventrilo så är det problem solved. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 det är inte så bra ide när mina kompisar använder skype... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag fixade samma problem igår. Jag hade satt på mikrofon-boost på +20dB. Det gjorde på något sätt att allt som jag lyssnade på "läckte ut" till de andra jag snackade med. Kanske har du också satt på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Var ändrar man mikrofon-boost? och hur mycke dB har du nu på? Edit: Hitta nu var men tror inte det är det för mig för jag har haft det på 0 dB men tack ändå Redigerat 21 Februari 2009 av Miyer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Skaffa Xfire,ett bra program att använda om man vill chatta/prata/skriva med kompisar när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 (redigerat) Samma svar som till Rullis , mina kompisar använder skype :( Redigerat 21 Februari 2009 av Miyer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag tror att ljudet från spelet hörs in till miken om du har ett headset. Brukar hända för mig men bruka jag sänka volymen i spelet så hördes det inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miyer Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Har testat , fungerar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Säg till dina kompisar att skaffa Xfire eller ventrilo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.