Vitdom Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 En eller två månader sedan, men kommer inte ihåg vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 En eller två månader sedan, men kommer inte ihåg vad det var.Det var inte så ofta, jag får de typ varje vekca :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Får det hyffsat ofta, ibland är deja vu upplevelserna sjuka, typ de håller på i flera minuter och man kan tänka förväg vad som kommer att hända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Det händer då och då. Varannan vecka eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 händer då och då, inget jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 jag får det dagligen O.o 1-4 gånger om dagen oftast. :o man blir helt tom i huvudet när det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag får det 3 gånger varje vecka ungefär. Lite småläskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag får det ibland. Jag gck typ vid ett ställe jag aldrig gått på, men kände igen det helt... Det pinsammaste var en gång när jag hälsade på en tjej, hon stirrade på mej som om hon inte visste vem jag va, men jag visste vem hon va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Inbillar mig att jag ser samma personer ibland överallt som jag kanske inte sett innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 jag hade det ofta när jag var typ 4-6 år. fast då trodde jag att jag hade övernaturliga krafter och kunde se in i framtiden :_ :lol: :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 jag hade det ofta när jag var typ 4-6 år. fast då trodde jag att jag hade övernaturliga krafter och kunde se in i framtiden :_ :lol: :sorcerer:Haha, ok :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Fick det idag efter hockeyträningen, satt i bilen och väntade på pappa, och så var det en Elajo bil precis jämte vår bil, och så fick jag en sån deja vu :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.