Sidney Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Hej! Min kompis och jag är lite inne på att han ska recruita mig. Just nu har han ett WoW account, men inte jag. Men hur är det man gör för att recruita? Skickar han ett mail till mig om att jag borde testa WoW och jag gör då ett 10-dagars account. Sen uppgraderar jag det till ett vanligt account. Är det bara så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Japp, sen måste ni vara i party när ni väl är inne i spelet också :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Jag har inte så mycket pengar så jag kommer bara köpa vanliga WoW då, men det finns ju TBC 10 dagars trial. Ifall jag aktiverar den, får vi fortfarande 3x XP? Om man uppgraderar ett trial account till ett vanligt behöver man ju inget gamecard för att börja spela. Vi får3x XP fast jag inte aktiverat ett gamecard va? Det är väl bara att min kompis inte får zebra mountet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Ni kommer ha 3xp i 90 dagar, no matter what happends. Men du måst ju alltid betala för att spela som alla andra om du väljer att uppgradera, annars får ni nöja er med 10 dagar :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Alltså. 1. Han skickar ett mail till mig och jag gör då ett 10-dagars trial acoount. 2. Jag uppgraderar trial accountet till ett riktigt (utan att lägga till något gamecard) och har då 40 dagars speltid (1 gratis månad + 10 dagars trial). Får vi 3x XP i 90 dagar då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Alltså. 1. Han skickar ett mail till mig och jag gör då ett 10-dagars trial acoount. 2. Jag uppgraderar trial accountet till ett riktigt (utan att lägga till något gamecard) och har då 40 dagars speltid (1 gratis månad + 10 dagars trial). Får vi 3x XP i 90 dagar då? Jag är lite osäker på om ni får 40 dagar, men 30 är jag säker på. Ja, och 90 dagars 3x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 (redigerat) Okej. Bra. Körde WoW för kanske 4 månader sen och sålde accountet till min kompis som ska recruita mig nu. Så det här blir mitt tredje account, har sålt ett annat också. Tack för att du svarat så fort. Redigerat 9 Februari 2009 av Sidney Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Okej. Bra. Körde WoW för kanske 4 månader sen och sålde accountet till min kompis som ska recruita mig nu. Så det här blir mitt tredje account, har sålt ett annat också. Tack för att du svarat så fort. Alltid kul att kunna vara till hjälp :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Kan bekräfta att du får 40 dagars speltid när du har köpt spelet =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg