Hoppa till innehåll

Behöver Akut Hjälp!

Rekommendera inlägg

Joo de e så här att jag e kompis me en tjej och hennes kusin och hennes kompis. Vi har ett litet dilemma. De e så här att tjejen gillar mej hur mkt som helst. Jag gillar henne lite. Jag gillar hennes kusin massor och kompisen lite oxå. Kusinen tkr bara att ja e söt o e inte riktigt kär i mej men hon kanske skulle kunna bli det. O hennes kompis gillar oxå mej lite. Om tex ja o kompisen skulle bli ihop skulle tjejen bli skitsur o slå kompisen jättehårt o typ hata henne. Så vi har ett litet problem o behöver hjälp snälla vet någon som fattar va vi ska göra??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sluta vara en sån fjolla. Som jag ser det är det du som är tjejen här.

Om tjejerna gillar dig så kommer de knappast gå och slå vem du än väljer att bli ihop med (För jag vet inte vart du kommer ifrån, men i de flesta delar av världen funkar det inte så bra att slå flickvännen till killen du gillar - Den uppenbara konsekvensen är ju att killen kmr ogilla tjejen ännu mer)

Välj en och skit i resten- Antingen vill de fortsätta vara vän med dig eller inte, det är ju deras problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sånt händer i amerikanska dokusåpor, inte i verkligeheten(Om det är förnuftiga människor man har å göra med).

Sen så, ta den du gillar mest, sen så får det ju bli som det blir. Du kan ju inte bli ihop med henne som du gillar lite bara för att hon gillar dig jättemycket.

Sen får du träna lite på din fjollighet, syssla inte med tjejer om du är sån.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag ser att du inte fått speciellt mycket hjälpsamma kommentarer här ;)

Jag antar att du är rädd för att såra någon, eller för att det ska uppstå jobbiga situationer. Vad du först bör göra är att komma fram till vem av tjejerna du allra helst vill vara med. Sen kan du försöka ta reda på om hon vill vara med dig. Är det så att hon vill det, måste du bara vara ärlig med de andra, och prata ut med dem om det (om de nu vill det). Det kan vara jobbigt men det brukar bli bäst i slutändan om du gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Gäst Mindtwistah

Ta den som sväljer..

LOL

Nä, lyssna på Tolin. Var inte en sån fjolla, inser du vilken tur du har som har 3 tjejer att välja mellan? (Fastän jag inte tror att du talar sanning, du har nog tittat för mycket på ungdomsserier..)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...