iammad123 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Joo de e så här att jag e kompis me en tjej och hennes kusin och hennes kompis. Vi har ett litet dilemma. De e så här att tjejen gillar mej hur mkt som helst. Jag gillar henne lite. Jag gillar hennes kusin massor och kompisen lite oxå. Kusinen tkr bara att ja e söt o e inte riktigt kär i mej men hon kanske skulle kunna bli det. O hennes kompis gillar oxå mej lite. Om tex ja o kompisen skulle bli ihop skulle tjejen bli skitsur o slå kompisen jättehårt o typ hata henne. Så vi har ett litet problem o behöver hjälp snälla vet någon som fattar va vi ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 öhm?!! Kan du prata (skriva) lite tydligare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Sluta vara en sån fjolla. Som jag ser det är det du som är tjejen här. Om tjejerna gillar dig så kommer de knappast gå och slå vem du än väljer att bli ihop med (För jag vet inte vart du kommer ifrån, men i de flesta delar av världen funkar det inte så bra att slå flickvännen till killen du gillar - Den uppenbara konsekvensen är ju att killen kmr ogilla tjejen ännu mer) Välj en och skit i resten- Antingen vill de fortsätta vara vän med dig eller inte, det är ju deras problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Sånt händer i amerikanska dokusåpor, inte i verkligeheten(Om det är förnuftiga människor man har å göra med). Sen så, ta den du gillar mest, sen så får det ju bli som det blir. Du kan ju inte bli ihop med henne som du gillar lite bara för att hon gillar dig jättemycket. Sen får du träna lite på din fjollighet, syssla inte med tjejer om du är sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 vad jag fattade det som har du 3 tjejer ovälja emellan... ta chansen WTF bli i hop med alla 8D. ne ba skojja, men bli i hop med en o skit i va dem andra gör/säger =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 slå ihjäl alla 3 så är problemet löst, kan det bli enklare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deaththekid Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 som jag ser de så har du 3 st å välja på....HALLÅ...vet du hur j*vla mkt tur du har när du e så feg ändå... gå efter magkänsla skit i konsekvenserna ta kontakt å bara gör de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jag ser att du inte fått speciellt mycket hjälpsamma kommentarer här ;) Jag antar att du är rädd för att såra någon, eller för att det ska uppstå jobbiga situationer. Vad du först bör göra är att komma fram till vem av tjejerna du allra helst vill vara med. Sen kan du försöka ta reda på om hon vill vara med dig. Är det så att hon vill det, måste du bara vara ärlig med de andra, och prata ut med dem om det (om de nu vill det). Det kan vara jobbigt men det brukar bli bäst i slutändan om du gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Ta alla tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Det här är ett jobb för Room Raiders! :D Testa med att göra som de gör. ;) Eller så tar du bara alla tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Gör som Kola_King, och snacka med dem, och om du blir ihop med en av dem och dem andra blir sura på dig bevisar det bara att dem inte är bra kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Ta den som sväljer.. LOL Nä, lyssna på Tolin. Var inte en sån fjolla, inser du vilken tur du har som har 3 tjejer att välja mellan? (Fastän jag inte tror att du talar sanning, du har nog tittat för mycket på ungdomsserier..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.