360Xbox Skrivet 10 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Ganska värdelöst program, tycker jag. De flesta tricken listar man ju ut själv hur det går till, jag menar vemfan räknar inte ut att myntet han trycker en ciggarett igenom är falskt? Dessutom stör jag mig hela tiden på berättarrösten som jämt ska kommentera trollkarlens assistenter hela tiden.Håller med...Då en tjej kommer in: "Här kommer han super sexiga assistent, synd att hon måste gå in i lådan så vi inte får se hennes läckra kropp längre" Berättarrösten låter ganska dum ibland, typ då tjejen vart spetsad: "Hon blir inte spetsad på riktigt" NÄHÄ, menar han verkligen de? :P (Sarkastik) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Ganska värdelöst program, tycker jag. De flesta tricken listar man ju ut själv hur det går till, jag menar vemfan räknar inte ut att myntet han trycker en ciggarett igenom är falskt? Dessutom stör jag mig hela tiden på berättarrösten som jämt ska kommentera trollkarlens assistenter hela tiden.Håller med...Då en tjej kommer in: "Här kommer han super sexiga assistent, synd att hon måste gå in i lådan så vi inte får se hennes läckra kropp längre" Berättarrösten låter ganska dum ibland, typ då tjejen vart spetsad: "Hon blir inte spetsad på riktigt" NÄHÄ, menar han verkligen de? :P (Sarkastik) Jag håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Tycker att trollkarlen är feg som har mask... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Tycker han är riktigt dålig, han fick en läskburk att flyga genom att limma fast den på fingret... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 De är ju kul att kolla på men jag stör mig på att han ska ha ett skynke på nästan alla trick. Då får jag lixom känslan att alla trick är väldigt lika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Tycker han är riktigt dålig, han fick en läskburk att flyga genom att limma fast den på fingret... <_<skulle han använda tankekrafter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Allt som händer då man inte ser kan man lista ut att det är något lurt, när han säger "Dom släcker ljusen sen så flyttar han sig därifrån" blir man bara besviken :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.