Hoppa till innehåll

Resident Evil 5


Gäst Member
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Har lirat en massa co-op igår. Re5 är en klar 10/10.

 

Vi kom till 2-2 men sen så blev det något fel så min kompis som spelade Sheva förlorade alla grejer. :/

Heh,spelade co-op med min brorsa idag,fick slut på skott på alla vapnen i några ställen,men nu har ja kommit till nåt ställe som man ska köra runt med svävare,fattar inte vart man ska :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lirat en massa co-op igår. Re5 är en klar 10/10.

 

Vi kom till 2-2 men sen så blev det något fel så min kompis som spelade Sheva förlorade alla grejer. :/

Heh,spelade co-op med min brorsa idag,fick slut på skott på alla vapnen i några ställen,men nu har ja kommit till nåt ställe som man ska köra runt med svävare,fattar inte vart man ska :S

 

Har inte kommit dit ännu. Vi var tvungna att starta om eftersom det var omöjligt att forsätta utan några vapen. Men nu är vi tillbaka på 2-2 fullpackade. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte köpt RE5, fast planerat att göra de. Dock är jag osäker. Har väldigt lite pengar. Knappt till något. Borde jag ändå köpa RE5, är det tillräckligt bra eller?

Om du gillar Resident Evil 4 så är Resident Evil 5 ett sjävklart köp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta till Wanted: Weapons of Fate eller Prototype. Det tänker jag göra, känns liksom som att RE5 inte har så mycket att ge. I alla fall enligt mig.

Oj då, fast jag har hört otroligt negativa saker om Wanted: Weapons of Fate. De är usel run and shot bara. Väldigt enformat. De är ungeför 4 timmar lång campain bara. Och usel voice overs m.m.

 

Prototype däremot. Fyfan vad jag vill ha det nu.

Är du sur? Kanske rent av förbannad? Då har vi botmedlet för dig. PROTOTYPE ! (hehe) :rolleyes:

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...