Median Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Jag har något emot både Naruto och Bleach, ALLA läser dom, vartman än går och frågar typ "Vet du vad manga är?" "Jaha, menar du Naruto/Bleach?" folk tror typ att Bleach och Naruto är dom enda mangorna som finns och därför börjar dom tro att typ japansk manga uppfanns från Naruto eller något skit. Iallafall, tycker båda, eller iallafall Naruto har blivit väldigt, väldigt utdragna och dryga på sista tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) http://animeseed.com/index.php/site-conten...de-geass/?p=146 najs CODE GEASS ÄR GRYMT NAJS JU! Har tittat på de fyra första avsnitten. Fucking amazing! Redigerat 12 Februari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) One piece Dragonball Deathnote Shaman King *Sandland *Kajika *= endast en bok Redigerat 12 Februari 2009 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) Jag har något emot både Naruto och Bleach, ALLA läser dom, vartman än går och frågar typ "Vet du vad manga är?" "Jaha, menar du Naruto/Bleach?" folk tror typ att Bleach och Naruto är dom enda mangorna som finns och därför börjar dom tro att typ japansk manga uppfanns från Naruto eller något skit. Iallafall, tycker båda, eller iallafall Naruto har blivit väldigt, väldigt utdragna och dryga på sista tiden.. Är väl inte så konstigt då de är mer eller mindre de mest populära, och visas även i väst.. Naruto är väl uppe i ca 300 avsnitt (och 400 manga kapitel), och Bleach runt 250? EDIT: skulle även rekommendera Trigun, både som manga och anime. http://www.youtube.com/watch?v=tv8_ovDceew Redigerat 12 Februari 2009 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 http://animeseed.com/index.php/site-conten...de-geass/?p=146 najs CODE GEASS ÄR GRYMT NAJS JU! Har tittat på de fyra första avsnitten. Fucking amazing! Kolla vidare säger jag bara. 10/10 får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 http://animeseed.com/index.php/site-conten...de-geass/?p=146 najs CODE GEASS ÄR GRYMT NAJS JU! Har tittat på de fyra första avsnitten. Fucking amazing! Kolla vidare säger jag bara. 10/10 får den. Måste plugga färdigt först. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Var kollar / läser ni era animés/mangor :D Skulle vara kul och veta ;> Jag läser manga istället för animén, jag använder www.onemanga.com Vill tipsa om en till, tror den klassas som Mecha. Tengen Toppa Gurrenn Lagann Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Manga. Animé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag rekommenderar (Animes) Bleach (sure, mainstream men jävligt shysst) Shakugan no Shana Bishoujo Senshi Sailor Moon (på japanska tack, mycket roligare) FullMetal Alchemist+The Movie - Conqueror of Shamballa (Kommer snart en remake av serien, hoppas den ligger närmare mangan!) Great Teacher Onizuka, GTO Gravitation (Yaoi) Loveless (Yaoi) Hellsing Hellsing Ultimate (OVA) Gunslinger Girl He is My Master (ecchi) Fate Stay Night (ska se snart...) Black Cat Chrno Crusade Blood+ Elfen Lied (väldigt mycket gore) Historys Strongest Disciple Kenichi Chobits Death Note Yu-Gi-Oh! (Manga) Love Hina (ecchi) Kamikaze Kaitou Jeanne FullMetal Alchemist (har heeelt annan story än animen) Fire Emblem - Hasha no Tsurugi (är sammankopplad till Fire Emblem: Fuin no Tsurugi) DNAngel Tokyo Mew Mew Yu-Gi-Oh! Futari Ecchi (ecchi/hentai det är bådeoch... o.O) Kingdom Hearts Kingdom Hearts - Chains of Memories Kingdom Hearts 2 Legend of Zelda (finns flertalet mangas...) Pokemon Special xxxHolic Chobits Death Note Äh jag orkar inte ens skriva mer... Här är de som iaf jag kommer på utan att anstränga mig för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag rekommenderar (Animes) Bleach (sure, mainstream men jävligt shysst) Shakugan no Shana Bishoujo Senshi Sailor Moon (på japanska tack, mycket roligare) FullMetal Alchemist+The Movie - Conqueror of Shamballa (Kommer snart en remake av serien, hoppas den ligger närmare mangan!) Great Teacher Onizuka, GTO Gravitation (Yaoi) Loveless (Yaoi) Hellsing Hellsing Ultimate (OVA) Gunslinger Girl He is My Master (ecchi) Fate Stay Night (ska se snart...) Black Cat Chrno Crusade Blood+ Elfen Lied (väldigt mycket gore) Historys Strongest Disciple Kenichi Chobits Death Note Yu-Gi-Oh! (Manga) Love Hina (ecchi) Kamikaze Kaitou Jeanne FullMetal Alchemist (har heeelt annan story än animen) Fire Emblem - Hasha no Tsurugi (är sammankopplad till Fire Emblem: Fuin no Tsurugi) DNAngel Tokyo Mew Mew Yu-Gi-Oh! Futari Ecchi (ecchi/hentai det är bådeoch... o.O) Kingdom Hearts Kingdom Hearts - Chains of Memories Kingdom Hearts 2 Legend of Zelda (finns flertalet mangas...) Pokemon Special xxxHolic Chobits Death Note Äh jag orkar inte ens skriva mer... Här är de som iaf jag kommer på utan att anstränga mig för mycket... Ingen Code-Geass? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har inte sett på den så mycket, men den verkar lagom grym. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har inte sett på den så mycket, men den verkar lagom grym. :PFörsta mangaserien typ som jag har tittat på, dé é najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.