gameplayer8 Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 ja tycker det är ett nice:)):)::::D spel fast vill gärna veta vad ni tycker så svara gärna vet redan att många här på fuska.se gillar det spelet fast vill veta om någon mer tycker om det spelet :) :D B) MVH:gameplayer8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Det är helt ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 ja tycker det är ett nice:)) :) ::: :D spel fast vill gärna veta vad ni tycker så svara gärna vet redan att många här på fuska.se gillar det spelet fast vill veta om någon mer tycker om det spelet :) :D B) MVH:gameplayer8 riktigt smuuvat inlägg. LAL. Joda, visst funkar det att spela GTA:SA. Men GTA:IV - orgasm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 tillsammans med LCS och GTA2 så hör SA till de bästa GTA spelen.Landskapen med inte bara stad utan även skog,berg och öken. stor variation på fordon,och lite mer udda tex Go-Kart. plus att man går upp i skill på olika saker och inte är bäst på allt från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Näst bäst efter IV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Hur kan man Gta forumet? Ont: det äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Hur kan man vadå? -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExlaZ Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jag tycker gta San Andreas är det BÄSTA spel som gjorts :gitarr: jag har spelat det i flera år ochvarvat det 10 gånger det är så grymt nån som har en grupp jag kan joina??=)(= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cheather Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Jag tycker gta san andreas är ett bra spel! ett av mina favorit spel :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 I det nya GTA spelet visas det en dallas xD HAHAHAH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 favvospelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Det är jättekul men det är lite konstigt, gubbar går rakt in i väggar, går runt i cirklar och om man tar någons bil så går dom bara iväg som ingenting hänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg