Rullis Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 gitarr gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StatiX Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Trummor har spelat det i 2år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 gittar :) spelar det varenda lediga sekund av mitt liv :) :gitarr: började spela som 6:år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Sjunger också btw, ser mig som bättre på att sjunga än att spela keyboard. Inte kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Sjunger också btw, ser mig som bättre på att sjunga än att spela keyboard. Inte kör. Spela in en video and show us! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Tror inte det, så bra är jag inte. Dessutom vill jag inte visa mig själv på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 Jag lirar Bas! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zupez Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Jag spelar gitarr :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 jag spelar Gitarr Men Spelade innan Klarinett (var dålig på Klarinett) XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Trummor i 3 år, saxofon i 4 år, piano i 8 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piggybank Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Trummor i 3 år, saxofon i 4 år, piano i 8 år. Har du Börjat sedan Du var född?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 5 April 2009 Rapport Dela Skrivet 5 April 2009 Trummor i 3 år, saxofon i 4 år, piano i 8 år. Har du Börjat sedan Du var född?? man kan spela fler än ett instrument under en tidsperiod. han behöver alltså inte nödvändigtvis ha spelat trummor 0-3 , sax 4-7 och piano 8-15, om det var så du resonerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.