knark Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Tja det är så att jag inte får upp servrar på något spel, och då har folk sagt att man ska öppna portar. Och då är min fråga, hur gör man det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Det beror på vart du vill öppna portarna, hos in internetleverantör, router eller dator? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Men jag vet inte, jag tror väll att det är routern? För när jag skapade en tråd i HL2 forumet så sa någon att jag skulle öppna portar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) §2 Låst. http://www.fuska.se/forum/Hur_Oeppnar_Jag_...rl-t116324.html Boffa har skrivit tydligt i den tråden hur man gör :) Redigerat 11 Februari 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg