Hoppa till innehåll

Vad Tycker Du Om Super Smash Bros Brawl?


A16
 Dela

vad tycker du om ssbb  

58 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

spelet e bra men jag håller med om att online läget inte är så bra

 

spelet e bra men jag håller med om att online läget inte är så bra

Du behöver inte skriva 2 gånger på rad?

 

Du kanske inte känner till att ibland blir det dubbelinlägg p.g.a. tekniska fel?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

10/10!!!

 

Först och främst vill jag säga att jag inte äger spelet, men har kört det hos en kompis.

Hur grymt som helst och visserligen ser jag ingen skildnad på gameplay från SSBM, spelet har utformat en ny grafikprocessor vilket inmponerar på mig eftersom att wii har nästan samma graifkkort som GCN.

 

Spelet ger jag en tia för att det är förbättrat från SSBM och gameplayen är mycket bra. För övrigt finns det så många nya valbara karaktärer som PIT och META-KNIGHT, även Sonic och Snake som är mina favoriter.

 

Mvh: Legenden

 

PS: Glömde säga att det helt nya "online-läget är svårt med tanke på att uppkopplingarna inte är så bra utformade så att det ska bli ett smooth gameplay, lagg förekommer", källa LEVEL!

Redigerat av Legenden
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

bästa nintendo spelet någonsin!(förutom mario kart wii)allt är bra utom online.stage builder är lit tråkig,kunde lagt till nån mer grej,älskar att man kan köra subspace emissary istället för att behöva spela asmånga matcher när man vill ha ny gubbar.slår vad om att ifall det kmr ett till ssb spel kmr jag nog köpa det direkt.

 

 

 

10/10

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...