JonteFire2 Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag undrar vart jag ska hunta nånstans? Hittar ingen guide som talar om vart jag ska gå.. Jag är lvl 37 attack lvl 36 strenght och lvl 36 defence PS: Säg inte att jag ska gå till Hill Giants för där har jag redan vart.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Hunta? Ugh.... folk skulle nog förstå bättre om du förklarar vilken SKILL du ska träna i. Anyways; Www.runehq.com. Du borde kunna bra engelska, du är 15 år gammal. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Skulle vara betydligt lättare att ge dig hjälp om du åtminstone kunde skriva om du är member eller en gratis spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Skulle vara betydligt lättare att ge dig hjälp om du åtminstone kunde skriva om du är member eller en gratis spelare. Aa jag tänkte f*n skriva att jag inte var member.. :P Jag är gratisspelare Hunta? Ugh.... folk skulle nog förstå bättre om du förklarar vilken SKILL du ska träna i. Anyways; Www.runehq.com. Du borde kunna bra engelska, du är 15 år gammal. :) Hittar inte de bra ställena att skilla som du säger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Zombies är snabb exp i din lvl, men det är tråkigt som f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 är dom uppe i wilderness eller.. om dem är det så behöver du inte säga vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 ehhm nej.... Edgeville dungeon... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Vart i Edgeville ligger det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Finns 2 vagar dit, lattast att ta Hill-giant vagen. Om du vet vart Vanakka ligger, so gor du mot stenarna dar. Vid hob-goblins. Daer aer dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 aha.. dem men är det inte bättre att hunta hobgoblinerna i lvl 42? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 aha.. dem men är det inte bättre att hunta hobgoblinerna i lvl 42? nope, dem skadar mer, dem ska du döda i högre lvl, men du ska döda zombisarna i lägst lvl, dem andra har lika mkt liv men skadar mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 4 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 aaah! nice tips! :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg