Organism Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Yo FrlrN. Lägger du in mig i garderoben? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Kan jag joina? Redigerat 13 Februari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Husko och Molesta invitad som trial. Nolltollerans btw. Katt, du blev nekad en invite till Lajf efter en omröstning. Redigerat 13 Februari 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Ett seriöst gruppforum.. Det gillar jag. Jag anser mig som relativt seriös, kanske det finns någon chans att jag kan få gå med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Släppte du in Molesta? :S (No offence) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Släppte du in Molesta? :S (No offence) Jag har snackat ganska mycket med honom... han får en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Tycker att 13 åringarna inte ska få vara med, hur seriösa dom än är. No life experiance so far imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Tycker att 13 åringarna inte ska få vara med, hur seriösa dom än är. No life experiance so far imo. Håller med :-p Du har själv skrivit i reglerna att det är ett gruppforum för dom som har överlevt 15 vintrar, men jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har jag släppt in någon trettonåring? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Har jag släppt in någon trettonåring? :/ Finns ganska många underåriga i gruppen nu. Redigerat 13 Februari 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har jag släppt in någon trettonåring? :/ Finns ganska många underåriga i gruppen nu. två fjortonåringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har jag släppt in någon trettonåring? :/ Finns ganska många underåriga i gruppen nu. två fjortonåringar? Jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.