fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 HEJ! ALLA HALO NÖRDAR!!!!!!!!!!!!! SKULLE NÅN KUNNA HJÄLPA MIG PÅ UPPDRAGET: EVAC VIA THE LANDING PAD. MAN KAN INTE GÖRA NÅNTING TYP! NI VET DEN BANAN MED MASSA VATTEN, NI VET DET ÄR SVÅRT ATT FÖRKLARA. MEN NI SOM HAR KALARAT UPPDRAGET :EVAC VIA THE LANDING PAD SKULLE NI KUNNA HJÄLPA MIG. PLEEASE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Kan du förklara lite bättre så kanske du kan får mer hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 det är svårt att förklara, men jag kan försöka: asså man kommer ut från än gång , och jag försökte att få ledtrådar så jag kollade runt lite.o sen när jag kom ut dit stog det barracks på marken. och sen stog det också landing pad. o även uppdraget heter : Evac via the landing pad. asså man kan inte fortsätta sen, det kanske man kan men det är det jag behöver hjälp med. man är med 3 människor asså (kompisar) och sen den där som det alltid är en pil på , han som ser ut som ett monster. det kanske är lite dåligt förklarat? men du får gärna försöka hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Det finns ingen bana som heter ''Evac via the landing pad'' men jag tror det var en checkpoint till en bana som hette så. Du kan väl gå in i menyn och titta vad den heter? Eller berätta bara vad man gör på banan så kanske jag kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 det sista uppdraget i banan crows´nest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Du ska gå samma väg som i början när man ska städa i hangaren..Finns en hiss alldeles brevid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 när man ska städa? när man ska åka hiss? asså du vet när man är utom hus , sista uppdraget i crow´s nest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Man är aldrig utomhus på banan "Crow's Nest". Men menar du inte Sierra 117? Efter du frigjort Johnson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 jag har redan frigjort johnson, men du vet den världen efter. du vet det senaste uppdraget är utomhus. den är aaas-svår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Det går inte. Crows nest är bara inomhus om du inte menar online mapen isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 HEJ! ALLA HALO NÖRDAR!!!!!!!!!!!!! SKULLE NÅN KUNNA HJÄLPA MIG PÅ UPPDRAGET: EVAC VIA THE LANDING PAD. MAN KAN INTE GÖRA NÅNTING TYP! NI VET DEN BANAN MED MASSA VATTEN, NI VET DET ÄR SVÅRT ATT FÖRKLARA. MEN NI SOM HAR KALARAT UPPDRAGET :EVAC VIA THE LANDING PAD SKULLE NI KUNNA HJÄLPA MIG. PLEEASE? Skulle svara om du inte ANVÄNDE CAPS LOCK HELA INLÄGETT :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jorå, man är utomhus på ett ställe (utomhus och utomhus, man har inget tak över sig iaf). Om det är det stället jag tror att det är, så är det bara att vänta en liten stund så kommer en waypoint upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.