Hoppa till innehåll

Halo 3

fuskspelarn

Rekommendera inlägg

HEJ! ALLA HALO NÖRDAR!!!!!!!!!!!!!

SKULLE NÅN KUNNA HJÄLPA MIG PÅ UPPDRAGET: EVAC VIA THE LANDING PAD. MAN KAN INTE GÖRA NÅNTING TYP!

NI VET DEN BANAN MED MASSA VATTEN, NI VET DET ÄR SVÅRT ATT FÖRKLARA. MEN NI SOM HAR KALARAT UPPDRAGET :EVAC VIA THE LANDING PAD SKULLE NI KUNNA HJÄLPA MIG. PLEEASE?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det är svårt att förklara, men jag kan försöka: asså man kommer ut från än gång , och jag försökte att få ledtrådar så jag kollade runt lite.o sen när jag kom ut dit stog det barracks på marken. och sen stog det också landing pad. o även uppdraget heter : Evac via the landing pad. asså man kan inte fortsätta sen, det kanske man kan men det är det jag behöver hjälp med. man är med 3 människor asså (kompisar) och sen den där som det alltid är en pil på , han som ser ut som ett monster. det kanske är lite dåligt förklarat? men du får gärna försöka hjälpa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HEJ! ALLA HALO NÖRDAR!!!!!!!!!!!!!

SKULLE NÅN KUNNA HJÄLPA MIG PÅ UPPDRAGET: EVAC VIA THE LANDING PAD. MAN KAN INTE GÖRA NÅNTING TYP!

NI VET DEN BANAN MED MASSA VATTEN, NI VET DET ÄR SVÅRT ATT FÖRKLARA. MEN NI SOM HAR KALARAT UPPDRAGET :EVAC VIA THE LANDING PAD SKULLE NI KUNNA HJÄLPA MIG. PLEEASE?

Skulle svara om du inte ANVÄNDE CAPS LOCK HELA INLÄGETT :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...