Hoppa till innehåll

Fredagen Den 13:e


360Xbox

Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag hade otur igår: F-5 på min skola skulle till Sjöaremossen för att åka skridskor. Vi hade med oss egen mat och när jag skulle äta så blev mina händer helt stelfrusna. Jag provade att ta på mig mina vantar men de var iskalla inuti. Vanligen så brukar inget ovanligt hända för mig på fredagen den 13 men det var inte kul för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag sov för länge idag :o Flera timmar för mycket! Måste vara p.g.a. denna ondskans dag!

 

Riiiiight....

 

Btw, vad jag vet så är Tisdag den 30:e otursdagen i Spanien ^^ bl.a. iaf.

Hehe, lyckades pricka rätt bra då ;)

 

Jag stukade mitt finger och fick en hjärnskakning igår! Skulle ta upp en fotboll så kommer min kompis och sparkar på min hand >.< Sen ska jag ta upp den en gång till lite senare, och då nitar en annan kompis den rätt i mitt fejst från 50 cm avstånd...

Men det ändrar inte min syn på Fredagen den 13:e

 

Jag hade otur igår: F-5 på min skola skulle till Sjöaremossen för att åka skridskor. Vi hade med oss egen mat och när jag skulle äta så blev mina händer helt stelfrusna. Jag provade att ta på mig mina vantar men de var iskalla inuti. Vanligen så brukar inget ovanligt hända för mig på fredagen den 13 men det var inte kul för mig!
Väldigt... Jobbigt. Har du aldrig frusit förr eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Hände dock inget skumt eller någon "otur" renare sagt fredag den 13:onde.

 

Tur det.

 

Du behöver inte ha "Jappe/emosmileys" för att försöka få bort din superüberseriöshetsstämpel du gjort dig förtjänt av..

 

:_

 

 

(Dock fanns med! ;O)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände dock inget skumt eller någon "otur" renare sagt fredag den 13:onde.

 

Tur det.

 

Du behöver inte ha "Jappe/emosmileys" för att försöka få bort din superüberseriöshetsstämpel du gjort dig förtjänt av..

 

:_

 

 

(Dock fanns med! ;O)

 

Ska vi plantera en C4 under hans säng när ganstern fyller år? DOCK

Haha, i fredags klädde alla ut sig till emo i skolan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...