Elgen3000 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Ha ha den var ju grym ha ha ha ha ha ha!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elgen3000 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Ha ha ha ha ha!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 11 April 2009 Rapport Dela Skrivet 11 April 2009 Snabbaste reflexerna jag nånsing sett :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 FALCON PUNCHIdd, killen blev rätt krossad :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 j*vlar vilka snabba reflexer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 (redigerat) Hänt mig också. Inte riktigt samma sak men min polare hoppade på mig bakifrån och jag armbågade han I magen. Fattar dock inte varför han inte stannade handen när han slog. Eller åtminstånde bara böja av, ser jag ett monster har jag lärt mig att låta bil att slå. Halloween blev inte trevligt för de som knackade på innan. "Bus eller" *Suckerpunch* Nej det har faktiskt bara hänt en gång (under halloween alltså). Men det var när jag blev skraj. Redigerat 21 April 2009 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Haha det roliga är ju att han typ "åker ner" tillbaka i soptunnan, hahahah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Haha jag skulle nog ha gjort samma sak. :lol: I don't like ghosts. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.