Hoppa till innehåll

Mmsyther 1 Month Of Total No-life!


desertpures

Rekommendera inlägg

Sluta gora onodiga trodar, ingen bryr sej. Vi bestammar inte din char, det aer DU som gor det.

 

/pain.

Fin svenska där ;D

 

TUFFING!@@£312, skaffa lite hjärna? ;D

haah lite offtopic där pain ;P aja mmsyther du botar visst tror inte du sitter vid datorn 24/7.

 

Han bottar inte, det kan JAG *skämmas* säga.

okej okej men då kan han f*n inte ha Något liv. :o.... sorligt<--stavning

att folk spelar 24/7 och inte gör något annat än att spela dator men men det är inte min liv.

 

Nej, för det brukar heta mitt liv... Och dessutom så kan man även ha ett liv. I somras satt jag typ 8h+ framför datorn, och hade ändå ett liv.

 

ojj jävligt mycke att störa sig på då?? alla gör misstag men du verkar ju vara perfekt du eller? sitter man 8h+ så har man inget liv. Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Sluta gora onodiga trodar, ingen bryr sej. Vi bestammar inte din char, det aer DU som gor det.

 

/pain.

Fin svenska där ;D

 

TUFFING!@@£312, skaffa lite hjärna? ;D

haah lite offtopic där pain ;P aja mmsyther du botar visst tror inte du sitter vid datorn 24/7.

 

Han bottar inte, det kan JAG *skämmas* säga.

okej okej men då kan han f*n inte ha Något liv. :o.... sorligt<--stavning

att folk spelar 24/7 och inte gör något annat än att spela dator men men det är inte min liv.

Nej, för det brukar heta mitt liv... Och dessutom så kan man även ha ett liv. I somras satt jag typ 8h+ framför datorn, och hade ändå ett liv.

 

ojj jävligt mycke att störa sig på då?? alla gör misstag men du verkar ju vara perfekt du eller? sitter man 8h+ så har man inget liv.

 

Så du menar om jag sitter 8h vid datorn, och är med kompis när jag inte sitter vid datorn, så har jag inget liv??? Och nej jag har inte perfekt, kan inte minnas att jag har sagt det någon gång.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...