SoulOfDeath Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har nån spelat det? För mej är det spelet ett bra sätt att lugna ner mina nerver...(asså jag är ju inte sadist på riktigt) USCH nej... O.B.S det spelet är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har spelat det, motorsågen ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Yepp. Men jag har hört att det finns Toture Game 4 där man kan doppa "the rag-doll" i syra? var finns den? Motorsågen och spikarna ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Detta spel är bara så sjukt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag har redan gjort en tråd om dehär ;) http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...107106&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag känner mig maktgalen när jag kör det här ;-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) kul... Redigerat 13 Februari 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Kolla dom här då http://i42.tinypic.com/14xgv9k.jpg http://i39.tinypic.com/ohu7ft.jpg Redigerat 17 Februari 2009 av melvispressby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Spelet verkar leva upp till sitt namn.. Vad går spelet ut på? Tortera npc's eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Spelet verkar leva upp till sitt namn.. Vad går spelet ut på? Tortera npc's eller? Ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Yepp. Men jag har hört att det finns Toture Game 4 där man kan doppa "the rag-doll" i syra? var finns den? Motorsågen och spikarna ftw. De finns, men då är de ingen ragdoll! Hörni!! Titta dehär klippet! De är från Fox News! Ett reportage om dehär spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 damn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.