burak418 Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jaha tack för hjälpen iaf, jag e tacksam :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jaha tack för hjälpen iaf, jag e tacksam :) Asså shit, det händer så med mig ibland, dock inte hela tiden men typ 5 grr per vecka elelr nåt. Helt normailt. Är säker att den händer så för andra. Eller faktiskt alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Se till att köra doggy style med tjejen då då blir det som att du smiskar hon med pungkulorna medans du tar henne bakifrån, tror dom tycker det endast är nice ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) Se till att köra doggy style med tjejen då då blir det som att du smiskar hon med pungkulorna medans du tar henne bakifrån, tror dom tycker det endast är nice ;) lol :ph34r: btw var det nödvändigt? :-p Redigerat 17 Februari 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Varmt i kallingen = Pungen hänger Kallt i kallingen = pungen klämmer. Hihi :D Jag rimmade nästan ;) Om du nu tycker det är så hemskt med hängande bollar så tänk positivt, tänk hur mycket kul du kan ha med dom. Daska dom i huvudet på folk etc. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Varmt i kallingen = Pungen hänger Kallt i kallingen = pungen klämmer. Hihi :D Jag rimmade nästan ;) Om du nu tycker det är så hemskt med hängande bollar så tänk positivt, tänk hur mycket kul du kan ha med dom. Daska dom i huvudet på folk etc. =) Hos mig är det alltid varmt i kallingen, if you see what I mean. ;)Du är f*n sjuk xD Daska dom i huvet på folk? "Tänk på vad mycket kul du kan ha med dom" Roflmao!!! OnT: Jag tror inte att det är nåt allvarligt, du har väl börjat växa därnere med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Hur ofta daskar man en tjej i huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 ofta xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Varmt i kallingen = Pungen hänger Kallt i kallingen = pungen klämmer. Hihi :D Jag rimmade nästan ;) Om du nu tycker det är så hemskt med hängande bollar så tänk positivt, tänk hur mycket kul du kan ha med dom. Daska dom i huvudet på folk etc. =) Pervo. :cry: OnT: Duscha duscha duscha. [Y] Eller sätt ett plåster eller något så skiten inte fastnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Gå inte så mkt off topic o.o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag tycker det är skönare när dom hänger, annars känns det som man inte har något där när dom klämmer så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Det är skönare när dom klämmer, känns så äcklig med hängande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.