Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jaha tack för hjälpen iaf, jag e tacksam :)

Asså shit, det händer så med mig ibland, dock inte hela tiden men typ 5 grr per vecka elelr nåt. Helt normailt. Är säker att den händer så för andra. Eller faktiskt alla.

Skrivet (redigerat)

Se till att köra doggy style med tjejen då då blir det som att du smiskar hon med pungkulorna medans du tar henne bakifrån, tror dom tycker det endast är nice ;)

lol :ph34r:

btw var det nödvändigt? :-p

Redigerat av Raeven
Skrivet

Varmt i kallingen = Pungen hänger

Kallt i kallingen = pungen klämmer.

Hihi :D Jag rimmade nästan ;) Om du nu tycker det är så hemskt med hängande bollar så tänk positivt, tänk hur mycket kul du kan ha med dom. Daska dom i huvudet på folk etc. =)

Skrivet

Hihi :D Jag rimmade nästan ;) Om du nu tycker det är så hemskt med hängande bollar så tänk positivt, tänk hur mycket kul du kan ha med dom. Daska dom i huvudet på folk etc. =)

Hos mig är det alltid varmt i kallingen, if you see what I mean. ;)

Du är f*n sjuk xD Daska dom i huvet på folk? "Tänk på vad mycket kul du kan ha med dom" Roflmao!!!

OnT: Jag tror inte att det är nåt allvarligt, du har väl börjat växa därnere med?

Skrivet

Pervo. :cry:

OnT: Duscha duscha duscha. [Y] Eller sätt ett plåster eller något så skiten inte fastnar.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...