Tilvas Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Behävs det nåt speciellt till xbox 360 för att tex köra halo ce jag har xbox 360 arcade ingen hårddisk ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Naj inte vad jag vet, prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 det kommer väl ändå bara stå cannot read this disc om det inte funkar va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 .......Kan du vara snäll och prova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 du MÅSTE ha en hårddisk för att kunna spela xbox spel på 360, notera då att alla xbox spel funkar inte men de allra bästa funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 behöver jag det för halo ce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Ja du måste ha en hdd för att spela Halo spelen. Gå in på live så kan du se vilka spel du kan spel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Dom flesta funkar... Googla de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 ok så jag kan inte spela halo ce <_< :angry: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 ok så jag kan inte spela halo ce <_< :angry: <_<Om du har premium eller elite, så kan du. Men om du har arcade, tror jag inte att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 skit :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Du kan spela vanliga Xbox spel på en arcade men du måste köpa en hdd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.