360Xbox Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Bli inte sura men det blev Quake wars! Jag tog MYCKET hjälp av det ni har skrivit! Om det inte vore för er så skulle det nog blivit ett skit spel. Jag kollade alltså era förslag med information och sånnt men jag valde till sisst Quake wars enemy territory. Föresten så pratade jag om Pc slarvigt om mej. ;) Ha det så bra! Jag har Enemy Territory Quake Wars demot.De äger :D Bra val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Är det bara jag eller är skärmen uttöjd? Posta inte så breda bilder, eller flera bilder brevid varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Du kanske kan testa Silent Hill-serien. Den fungerar perfekt! ;} Grymt läskig också! Btw är detta i fel forum. Member - P29' Vad håller du på med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Är det bara jag eller är skärmen uttöjd? Posta inte så breda bilder, eller flera bilder brevid varandra. Jag ser inga breda bilder alls :S Tror bilderna blir lite större medan de laddas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Du som hade demot! Jag tackar för att du tyckte att det var ett bra val! Jag har köppt collectors edition! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.