KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hejsan. Jo jag vill måla i paint för ska göra ett äpple där. Man ska göra det i paint är det bestämnt. Men jag hittar inte paint och undrar var jag hittar det. PS: Har vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Prova Kör->mspaint Borde fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 (redigerat) Det ligger i %systemroot%\system32\ och heter mspaint.exe, men gör som PunkArne säger, jag har ingen genväg till paint eftersom det går så snabbt att gå in via Kör Redigerat 14 Februari 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hittat. Tack. Jag leta bara på paint. Men när jag kollade i kör skrev jag mspaint. Skumnt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Annars brukar det ligga i Start -> Program -> Tillbehör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.