MrJesper Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 (redigerat) Finn fem fel går ut på att du får 2 nästan identiska bilder, fast det finns 5 st olikheter på dem! Du ska hitta dem och ringa in dem i Paint eller nåt annat program. Den som klarar alla fem först vinner ett pris 200FM Bilderna Ringa in på denna!!! Redigerat 15 Februari 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Finn fem fel går ut på att du får 2 nästan identiska bilder, fast det finns 5 st olikheter på dem! Du ska hitta dem och ringa in dem i Paint eller nåt annat program. Den som klarar alla fem först vinner ett pris som är äran. Bilderna Ringa in på denna!!! asså, jag satt typ i 10 minuter och kollade men hittade inget fel... <_< Och orka ens göra de om man inte vinner nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Finn fem fel går ut på att du får 2 nästan identiska bilder, fast det finns 5 st olikheter på dem! Du ska hitta dem och ringa in dem i Paint eller nåt annat program. Den som klarar alla fem först vinner ett pris som är äran. Bilderna Ringa in på denna!!! asså, jag satt typ i 10 minuter och kollade men hittade inget fel... <_< Och orka ens göra de om man inte vinner nått Jag kan säga att det är ganska svåra! :P Men nu har jag lagt dit ett pris!! mod som kan flytta den tack :) Redigerat 15 Februari 2009 av Thunderboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hittade ett fel tror jag.. Stjärnan på den lilla stenen nere i vänstra hörnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hittade ett fel tror jag.. Stjärnan på den lilla stenen nere i vänstra hörnet?Du får ju inte säga det här!!! :angry: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Jag hittade alla 5 fel!! :kung: http://img201.imageshack.us/img201/6034/funnavitdomkk1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jag hittade alla 5 fel!! :kung: http://img201.imageshack.us/img201/6034/funnavitdomkk1.png WTF! jag kunde inte hitta ett enda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jag hittade alla 5 fel!! :kung: http://img201.imageshack.us/img201/6034/funnavitdomkk1.png Felen syns extremt dålig... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Jag hittade alla 5 fel!! :kung: http://img201.imageshack.us/img201/6034/funnavitdomkk1.png Felen syns extremt dålig... <_< Förstora upp bilderna istället för att klaga ? D; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Väldigt svårt. Det med det gröna på ananasen kunde jag inte se. Men med hjälp utav photoshop kunde jag få ut allt som var lite fel. Så, så här gick jag fram för att fuska lite. 1) Ladda ned bilderna. 2) Öppna bilderna i photoshop. 3) Kopiera bilden som allt fanns på. Och lägg den över bilden där det saknas något. 4) Ändra lagrets balans. Ta difference. Sen kommer sakerna fram som är olika mot den andra bilden. 5) Ta fram pennan, välj färgen röd, ringa runt dom sakerna som kommer fram. 6) Gå tillbaka och ta normalt istället för difference. 7) Klart :] Redigerat 19 Februari 2009 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Eller så förstorar man bara båda bilderna så att de automatiskt är i varandra. Sen trycker man där nere i verktygsfältet på bilderna och jämför. (Suger på att förklara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Färgen är olika ljusa på bilderna. Jag hittade alla 92053 fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.