PussyCat Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 (redigerat) Var inte detta för ca en månad sedan ? o.O [EDIT] Juste, det funkade inte. Personen godkände inte mina uppgifter. ><' Redigerat 14 Februari 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hur ska man göra om man redan gjort det den 20 januari? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Fick bort en varning! :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Detta var ju smart. Om man gjorde det den 20 januari... Hur ska man kunna göra det igen? När man ska skicka iväg sin "kampanj" så blir det och stå nått med man redan har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag får inget regg mail från Gratis Refill, jag blir galen! Jag fick inget :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Detta var ju smart. Om man gjorde det den 20 januari... Hur ska man kunna göra det igen? När man ska skicka iväg sin "kampanj" så blir det och stå nått med man redan har gjort det. Håller med. Han borde göra en ny kampanj istället för att använda den gamla. Eller åtminstone radera all data för de som har redan gjort det. Redigerat 15 Februari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Detta var ju smart. Om man gjorde det den 20 januari... Hur ska man kunna göra det igen? När man ska skicka iväg sin "kampanj" så blir det och stå nått med man redan har gjort det. Bra feedback inför nästa "happening". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Fungerade inte, det står att jag redan använt namnet "Megadeth". Men grejen är ju att man bör kunna använda sig av sitt användarnamn här på Fuska.se, redan om man använt det? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Fungerade inte, det står att jag redan använt namnet "Megadeth". Men grejen är ju att man bör kunna använda sig av sitt användarnamn här på Fuska.se, redan om man använt det? -.-'Tänk dig ett forum var alla användare får ha samma namn, skulle du tycka om det? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Fungerade inte, det står att jag redan använt namnet "Megadeth". Men grejen är ju att man bör kunna använda sig av sitt användarnamn här på Fuska.se, redan om man använt det? -.-'Tänk dig ett forum var alla användare får ha samma namn, skulle du tycka om det? :) Grejen är ju att man bör kunna använda sitt Fuska.se namn. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.