typpe Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Vad tror ni om detta flygspel? Jag längtar verkligen efter detta eftersom det är på tok för lite flygspel ute på marknaden. Satt och kollade PSN efter demot i torsdags men det dök aldrig upp. Efter lite googlande så är det försenat pga tekniska problem? Men om jag förstod det rätt så finns det på Xbox att ladda hem? M$ som har hostat upp lite pengar för att få det exklusivt till 360 tills det släpps den 26e till PS3 ? Spekulerar bara, troligtvis inte sant men men =) Kolla in det på http://hawxgame.uk.ubi.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag har både ps3 och xbox 360 och idag laddade jag ner demot till min 360. Demot var sådär så det blir inget köp för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag kommer inte köpa de... Demot var ganska bra men nej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Självklart! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.