prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Tja! Min syster har en äldre dator med nåt grafik-kort på 128 mb och hon vill spela nåt roligt nåt rollspel/action spel som är mindre krävande... Tacksam för svar ;)castle wonfenstein 1, doom 1 B) Bra att du vet hur Castle Wolfenstein stavas. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hur gammal är hon? hästspel kanske passar^^ Det där var nog det noobigaste jag någonsin läst i ett forum. Jag är 15, snart 16. Och jag spelar inte hästspel. That's it. xD (Y) :lol: :angry: Pippa Funell :) Det är verkligen det fulaste namn på ett spel. xD Lmao. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Pippa Funell :) Det är verkligen det fulaste namn på ett spel. xD Lmao. ;) För er som undrar hur hon kom in i bilden så är det tydligen min syster <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 För er som undrar hur hon kom in i bilden så är det tydligen min syster <_< Hej Johannes xD (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hur gammal är hon? hästspel kanske passar^^ Det där var nog det noobigaste jag någonsin läst i ett forum. Jag är 15, snart 16. Och jag spelar inte hästspel. That's it. xD (Y) :lol: :angry: Jag hade ju ingen aning om din ålder, om du skulle vart 8 kanske det passat, om jag visste att du var 15 skulle jag inte förslagit hästspel. Och i denna tråden vill trådskaparen att vi rekomenderar spel, inte att vi säger hej till varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) EDIT. Redigerat 15 Februari 2009 av 55_66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Dan dolme kanske? :D Men hon kan testa CS 1.6 (min gamla 98 maskin klarar det den har ca 12gb hårddisk,64mb ram,400 mhz CPU, grafikkorttet vet jag inte vad det heter eller spec på det) Orkar hon inte det kan hon spela Rs,tibia eller flyff Redigerat 15 Februari 2009 av RazerInc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Maplestory, sjukt enkelt och lite gulligt så även tjejer tycker om det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 http://ruff-rose.com/ Mycket flower-power... /: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Och i denna tråden vill trådskaparen att vi rekomenderar spel, inte att vi säger hej till varandra Jag får väl säga hej till min lillebror om jag vill ? :( :o Förresten, det jag ville säga var, tack för alla förslag (Y) Jag vill DÖDA, jag vill ha ett brutalt spel (Y) :3 men jag suger på att spela, så ngt lätt tack^^''' Redigerat 15 Februari 2009 av aJwant2bme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hur gammal är hon? hästspel kanske passar^^ Det där var nog det noobigaste jag någonsin läst i ett forum. Jag är 15, snart 16. Och jag spelar inte hästspel. That's it. xD (Y) :lol: :angry: Jag hade ju ingen aning om din ålder, om du skulle vart 8 kanske det passat, om jag visste att du var 15 skulle jag inte förslagit hästspel.Håller faktiskt med. PS. Det verkar som om min syster har tagit över tråden så jag ska nog inte bry mig mer om denna tråd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doozer Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 då är cs perfekt om du vill döda sen kan du spela mot botar på easy för att dom är så lätta xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.