KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hej. Jo jag har hört massa om att privat servrar inte var ett tug säkert längre. Och nu har jag börjat fundera om det. Är det säkert? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Ja, det är säkert. Prata om detta i World of Warcraft gruppen istället. (Inte tillåtet här) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Polisen kommer och slår ner din dörr, arresterar dig och du får livstid. Men nej, det är inte farligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Median jag tror dom skjuter mig med :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Dödsrisk på 87.3% enligt statistik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Haha. Jag ska ju inte spela så sliper ju =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg