Hanrockar Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hejsan :) Jag undrade om någon visste något program som man kan göra musik i. [inte Magix Music Maker] men något annat som man kan använda om och om igen utan att man får samma melodi hela tiden? Om det inte finns något billigt eller gratis kanske någon skulle kunna hjälpa mig? // Hanrockar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Anvil sudio. Lekte lite själv i det xD Gratis också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 (redigerat) testa garageband :) ett bra pogram som alla använder... Redigerat 14 Februari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Garage band kostar typ 1000 kr ... Och funkar väll bara på appel datorer? Och det ska vara ganska mycket effekter, tex mycker upptempo låtar xD- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Kommer inte på ngt gratis/billigt men ett jävligt bra program är FL Studio dock dyrt och lite svårt att lära sig. Men du kan testa det Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Har testat det programet, väldigt svårt .. Någon som skulle vilja hjälpa mig med det programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Har testat det programet, väldigt svårt .. Någon som skulle vilja hjälpa mig med det programet? jag kan ganska mkt basic så skicka ett pm till mig om du vill veta ngt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Har testat det programet, väldigt svårt .. Någon som skulle vilja hjälpa mig med det programet? Att göra musik är svårt, jag föreslår att du börjar med Audacity, jag brukar säga att det är som Paint med musik :) http://audacity.sourceforge.net/download/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Guitar Pro kan du göra musik i :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Har testat det programet, väldigt svårt .. Någon som skulle vilja hjälpa mig med det programet? Att göra musik är svårt, jag föreslår att du börjar med Audacity, jag brukar säga att det är som Paint med musik :) http://audacity.sourceforge.net/download/ Recommended. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Har testat det programet, väldigt svårt .. Någon som skulle vilja hjälpa mig med det programet? Att göra musik är svårt, jag föreslår att du börjar med Audacity, jag brukar säga att det är som Paint med musik :) http://audacity.sourceforge.net/download/ gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Man kan bara spela in ljud i audacity. Jag vill kunna skapa instrument i datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.