xiaoxiang Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 men registeel är ju ingen el pkmn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 52 tror jag har han bara på 42 men kolla på www.serebii.net... där står det vilka attacker alla 368 kan få och hur/vilka levlar de utväcklas... den sidan e skitbra... finns även en berry dex! och ni som har LG tycker ente ni att det e coolt när man lär ett TM/HM eller ger den elexir/super potion t.ex?? jag tycker det ser skitcoolt ut speciellt när dem glömmer en attack när man lär in ett TM/HM! Ja tror in Registeel har den då..Och Serbebii.net e grymt..fast visste sidan innan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jaja... men jag kollar där skitofta.... ska utväckla min graveler på pokémon silver nu... har han i typ 46.... och meganium på 53.... det e mina bästa... och jag e vid ligan... så jag ska träna myyyycket.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Bra..! Träna utanför ligan..Eller uppe vid i grottan där Red e .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg